Thursday 7 October 2010

SeRaBuT....




huhu~~tolong3x!!! itu la aku dapat jeritkan saat ni ....aku tengah serabut nie...banyak kerja perlu aku selesaikan....tapi sempat plak kan, aku nak post di blog...hehe bese la kan.... coz aku rase tempat nak luahkan segalanya....kertas kerja tak settle lagi~~dah dilantik jadi ketua projek...nak kena deal dengan hotel yang mane sesuai lagi...esok dan kena submit...huhu..pe nak jadi dengan kamoo ni wani....report mgt??lagi la..ada plak penambahan saat akhir2 ni dengan slides2 untuk present pun belum buat lagi...jap lagi dah kena sumit pada lec... preparation 4 test qmt esok tak lagi...huhu...petang ni MPP nak pergi melawat student masuk ICU...so dah guna mase petang ni..tu tak kisah sangat la coz aku sendiri yang merelakan diri...its ok la...pastu semalam msg kwn2 yang dah lame tak berhubung...masing2 sombong...tak pe la aku sedar diri ni...Ya Allah berikan aku ketenangan dan Hidayah agar segalanya dapat aku selesaikan dengan lancar...tanpa perlu memikirkan perkara remeh -temeh ini.. thankz saiful azreen kerana kol sye tepat pada masanye..tapi tak dapat teruskan perbualan kerana sye sye sgt bz coa nak settlekan sume keje2 =)

No comments: