Tuesday 5 October 2010

GooD DaY

Hari ni tak de la nk cite pe sgt...tapi ok la dapat kuar kan post GOOD DAY kan... hehe... nak ikutkan tak de la good mane pun...terpaksa buat2 je... huhu... maaf pd sape2 hari ini...coz msg drpd org certain je reply... no komen la kenapa ... tapi aku yg kate tak payah contact sementara waktu..tapi salam je aku reply... huhu... lupakan la...pe2 pun ni aku stay up sebenar nak settle kan kerja2 tertangguh n study sikit...esok aku de speaking test ...wish me luck =) kat post ni gak nak ambik kesempatan wish hepie befday buat my teman saiful azreen (kwn plkn yg kenal hanya seminggu) tapi dah baik hampir 2 tahun.. =) semoge and panjang umo dan d murahkan rezeki...thnkx la pe2 nasihat sebelum ni...dan anda bertuah kerana sye msg wish befday dan msg anda sume..ye la kan aku dah tak msg sape sgt ari ni hehehe.... ni nyanyian befday dalam mandarin untuk azreen~~sje je la dah bosan2x ni sebelum nk sambung wat keje (^_^)

shengri kuaile
zhu ni shengri kuaile,
zhu ni shengri kuaile,
zhu ni xingfu wu zhijing
haoxiang song bai chang qing




hehe wani tak de hadiah so pos kan kek dalam blog wani je la...
gud luck dalam pertndingan kayak~


Bold

No comments: