Saturday 9 October 2010

No BaD KeM PLKN KARISMA,JuASeh,KuALa PiLaH...NaMuN HaTi No 1 PaDa KeM BuKiT BeSaR,KuLiM, KeDaH



pic sebentar tadi aku sendiri tak ready pe2 sampai
kamera pun tak tengok


Alhamdulillah aku baru je pulang dari Kem PLKN KARISMA,JUASEH,KUALA PILAH, N9... Ok la join perjumpaan alumni PLKN ni...UiTM N9 juga hantar beberapa orang bekas pelatih PLKN termasuk aku untuk hadiri Majlis Jamuan Raya dan Alumni bekas2 pelatih PLKN seluruh Malaysia... no bad la coz kt sne dapat makan percuma kan hehe...lagipun raya terakhir walaupun dah masuk 1 Zulkaedah 1431 Hijrah pun hari ini..pe2 pun layan la...bertolak dari kampus jam 9.45 dengan transport yg disediakan Jabatan Khidmat Negara.. bas baru lagi tu...seronok la batch2 PLKN sekarang...dah nek bas JKN dah skg...dulu kteorang nek bas persiaran or bas sekolah je kalau nak g mne2 buat aktiviti bersama masyarakat semua,waktu dalam kem... semua Hanya Tinggal Kenangan huhu...waktu tadi pun aku tgk pelatih2 dapat jumpa cikgu2 dieorang rase sedih plak tak dapat join di kem sendiri...namun masih tetap berbangga menjadi pelatih PLKN dan join program ni..erm nak ikutkan nak pergi nak buat Kad Pintar yg diuar2kan...tapi tadi tgk tak de org plak yg jaga d kaunter dan yg nak daftar so aku pun lepaskan peluang...pe2 pun aku akan berusaha untuk dapatkan juga kad pintar sebagai bukti aku adalah bekas pelatih PLKN....hehehe...Baru je sebentar tadi kol dan msg2 kwan2 yang dapat pergi kem aku sendiri KEM PLKN BUKIT BESAR, KULIM,KEDAH....amat cemburu di situ...dieorang tgh brgembira di sana jmpe cikgu2 dan kwn2...huhu...dieorang balik dari kampus dan ade urusan so singgah ke kem sekali....pe2 pun aku berbangga juga la dapat hadir KEM PLKN KARISMA ni...tak sia2 aku diberi anugerah wirawati terbaik sume...aku masih ingat PLKN dan tersemat di hatiku...seperti UiTM di hatiku juga (^_^) Kawan2 yg g sne tlg sampaikan salam Wirawati SYAZWANI MOHAMAD ye... hehe...sempat gak kol kwn2 PLKN yg lain~WIRA TERBAIK,kwn PLKN kenal seminggu, kwn sek rendah yg join PLKN coz nk bg info psl majlis ni yang diadakan pd seluruh kem PLKN di Malaysia... namun semua tak de peluang nak pergi kerana masing2 ade komitmen dgn kerja2 lain... its ok pe2 pn berbangga la kerana anda pernah menjadi pelatih PLKN... Sye sayang PLKN...mungkin 1 hari aku sendiri akan jadi jurulatih PLKN mana la tahu kan =)


aku dengan M16




ME n HASLINA
(jeles kamu dapat pergi kem)




kawan2 kelantan


wira delta~ azizi n askar wataniah

1 comment:

Hahn Sensei said...

hai..sy ni bekas pelatih di kem karisma, kumpulan 1 siri 2 tahun 2004...boleh tak senaraikan nama-nama jurulatih yg diingati kat kem2 tu...rindu seh sama mereka