Saturday 2 October 2010

SaLam TaKziah

semalam aku menerima sms daripada kakak aku tentang pemergiaan sepupu kami iaitu ahmad faizol b ismail...arwah meninggal dunia di hospital sultan ismail johor bahru dan selamat di kebumikan selepas waktu zohor 2/10/2010 hari ini di kg kubang ikan,chendering..aku ketika mendapat sms tu terus sedih dan menitiskan air mata kerana terkilan tak dapat pergi melihat arwah..arwah penah membantu aku ketika berada di kl...arwah begitu muda bagi aku dan seorang yang pandai...juga mempunyai kerjaya sendiri..namun disebabkan penyakit yang dihadapinya ~kanser tulang benar2 menyedihkan...namun aku redha dengan ketentuan-Nya..Dia lebih menyayangi arwah...salam takziah buat keluarga ayah ngah dan mak ngah...ayah,mak dan k.long aku turut pulang ke kampung menyelesaikan urusan jenazah..moga roh arwah di tempatkan dalam kalangan orang-orang beriman..Insya-Allah...Al-Fatihah...

1 comment:

nadia said...

takziah ea..sbr ea wanie..