Saturday, 16 October 2010

BiLa aKu BeGiNi

Alhamdulillah aku menjadi sopan...hehe perasaan lebih la plak...bukan ape, kena la kan dgn post aku kali ni~~BiLa aKu BeGiNi~~yela ...bunyi cam nak gambarkan sesuatu je~huhu...erm, tak de la sgt sebenar nak cite je smlm buat kali pertamannya Syazwani Mohamad mengenakan pakaian Muslimah yang amat digemari iaitu jubah...hehe aku suka sekali~~ (^_^) nak ikutkan aku dah lama nak pakai jubah then tertangguh2 je coz aku rase lebih elok nak pakai cam ni kena la mengikut keadaan...bukan tak elok or tak suka tapi....yela sye ni kan seorang yang kasar huhu... bukan wanita ayu..nak jadi cite semalam ade jamuan untuk blok aku waktu malam..so aku rase nak pakai..so terus pakai la... sgt3x ske...haaa...sape rase nak tengok sye berpakaian begini lihat la~~hehe... nak post la plak...bila aku begini macam2 la komen org~~so nak perasan kejap yew...
  • wah3x, ayunya die...
  • cantik la wani pakai cam tu...
  • wanita muslimah sejati nampak...
  • sukanya tengok die pakai cam tu sopannya...
dah la cukup2 dengar komen org...ini plak luahan rase aku sebenarnya aku amat suka bila berpakaian cam ni,tapi aku rase lebih baik diri aku yang agak kasar ni perlu berubah dulu untuk menampilkan keayuaan wanita muslimah sejati yang sebenar...ni nanti berpakaian dah sopan dan ayu semua namun sikap kasar2 dan gler2 plak..ke tak pelik tu...nanti orang mengata plak kan...jadi Insya-Allah la doakan aku untuk terus berusaha untuk ke arah menjadi muslimah sejati dgn penuh keikhlasan hati ini ...




me with lala~my housemate di jamuan blok



miza,me n jiha selepas meeting MPP
terus nak bergambar dengan wanita ayu ni
~~hehe nk perasan jap~~



sempat juga bergambar selepas meeting MPP
bersama hadiah yg aku dapat dalam jamuan




pic lepas sampai rumah walaupun org len
dah tidur pun hehe (^_^)


Blogger Templates

2 comments:

NORFITRAH said...

so sweet dear :)
jubah mang cantik agi menutup aurat

keep it up dear XD

sea_lavender said...

thnk syg~~
i like n love it too...
btw i must tke time~~
Insya-Allah...ke arah muslimah sejati hehe =)