Friday 8 October 2010

HaTi BuKaN SePeRTi KaCa YaNg MuDaH PeCaH

wani...pesan akak aku, ''kamoo ni jgn la terlalu lembut sgt''~~sampai sume nak fikir...betul la kate kawan kamoo tu suka sangat fikir perkara remeh-temeh ni... hati tu bagi keras skit..nak jage hati orang lain diri sendiri yang stress buat ape... orang tak pernah fikir hati kte pn~~huhu (aku memikirkan apa yang dikatakan tapi entah la kan-ade gak betulnya) semalam ganggu roomate waktu die nak tunaikan solat coz bergayut terkuat2 plak dengan my beloved sis ni

'' jadi di sini aku nak buat pengumuman juga :ika sye minta maaf ganggu awak semalam sebelum awak nak solat...bukan sengaja cuma tak sedar...maaf ye~~''

bak kate MISS SYAZANA MOHAMAD hati tu bagi jadi kristal sikit ... keras tapi orang suka dan kamoo juga tak stress... ade faham?? (menggaru2 kan kepala sambil fikir) pe2 pun aku faham sebenarnya... betul la kalau hati sekadar kaca...bila berlaku pe2 orang buat pada kita dan kita tersentuh or terguris ibarat kaca tu berkecai la...ok2 azam baru dengan semangat untuk wujudkan HATI SEPERTI KRISTAL YANG BERNILAI DAN DIHARGAI~~ Insya-Allah...
terima kasih banyak ye kakak ku syg~~(kuat bebel jangan marah ye =P)




So aku terus upload pic ni nak buktikan sedang renovate hati ni
transform dari hati kaca menjadi..... seperti di bawah



wow cantik kan!!! hati seperti kristal
Insya-Allah ini la hati aku selepas di renovated~~

No comments: