Thursday 21 October 2010

FiNaL ExAm ArOuNd The CorNeR


aku sebelum bertemu2 dengan kwn2 utk
perbincangan




wish me luck =)

so sekarang ni study week~~aku dan kawan2 sedang lakukan persiapan sebelum melangkah ke dewan peperiksaan ... langkah yang kitaorang ambik adalah dengan lakukan pembahagiaan tajuk untuk setiap subjek dan masing2 akan buat peta minda dan bentangkan ikut kefahaman masing2..waktu ade la tokok tambah dan idea drpd orang lain...semuorang akan dapat mindmap yang terhasil.... jadi sumeorang ade tugas,lebih efektif la care ni sebelum nak masuk exam lagi2 dah dapat gambaran keseluruhan subtopik2 bagi sume subjek....then kitaorang akan go through dengan sume past year papers~~ thnkx kawan2 yang join dalam group ini~~ aku berasa sangat tenang dan gembira masing2 dapat beri komitmen yang terbaik~~ Alhamdulillah perbincangan telah pun bermula dari mula stdy week sampai skg~~Harapan aku, kejayaan cemerlang menanti buat kita semua Insya-Allah...Amin...




ni la mindmap yang aku hasilkan~~
maaf ye kwan2 tak elok la sgt~~huhu




ni plak mindmap kwn aku yg salu jd
partner aku dalam ape2 pn~~wanie nazri
agak kemas mindmap die berbanding aku~~

Blogger Templates

2 comments:

Azrul Adnan said...

Good Luck..all the best..all out!!

sea_lavender said...

thnkz ye saudara azrul~~
aik word sye tu~~ ngege...
go3x~~chaiyok.. (^_^)