Friday 29 April 2011

Segmen Blog Review Semanis Tart Cherry

Hye semua~ bertemu kembali...kali ni entry aku banyak join contest n segmen je~~ so layan je la apabila lagi2 telah tag =D Ok entry segmen ni d tag teman aku yang selalu ajak join contest tu Cik Puteri Natassia hehe =) skg blog die pun dah semakin famous so aku pun join la segmen die nie ~~layan....

syarat-syarat penyertaan : just copy n paste~~maaf ye dear agak lambat post~~s


1 . korang letak header kat atas nie dalam entry korang .
2 . follow blog putry ( tak nak pun xpe , putry tak pakse )
3 . letakkan tajuk entry korang " Segmen Blog Review Semanis Tart Cherry " .
4 . Nyatakan nama penuh and nama yang korang gunakan dalam berblogging nihh .
5 . Bende ape yang korang tingin sangat-sangat but sampai sekarang masih lagi tak tertunai .
6 . apa pandangan korang tentang blog " Semanis Tart Cherry " .
7 . then , tag kan dekat 2 orang rakan blogger korang .
8 . Link kan entry korang tuhh dekat ruangan komen ye .

TARIKH TUTUP : 03 MEI 2011 ( 08 MEI 2011 )

ok2 jawapan untuk persoalan2 tersebut adalah~~

aku diberi nama oleh ayah dan bonda ku Syazwani Mohamad.. nama yang aku selalu gunakan dalam berblogging adalah sea_lavender so kalau jumpa je semak2 kat komen korang or shoutbox korang de nama sea_lavender ni la tuan pnya blog ye... i like this name...nice ..mahal di pasaran ni hehe =D.. Ok2 persoalan tentang benda apa yang aku nak yang masih tak tertunai2 adalah aku inginkan Anugerah Dekan dalam diploma yang aku ambik skg~~ bke ni aku dah sem 5 so harap2 la sem kali ni dan akan datang aku memperolehnya..Insya-Allah...aku ingin menciptakan kebahagiaan buat ayah bonda ku tersayang...dan di samping keinginan diri ni nak sentiasa memperoleh kebahagiaan di dunia dan akhirat bersama insan tersayang ( masih dalam pencarian jeng3...) Ok pandangan tentang blog saudari puteri ~~ menarik...nak ikutkan aku yang tubuhkan blog dulu tapi die lebih advance so ade kejelesan d situ~~ hehe =D... Nice entry from her, sometimes give tutorial for bloggers... n luahan rase diri...kawan aku daripada form 1 tu~~ smpai skg...

ok entry aku nak tag kan ~~


2 comments:

PUTERI NATASSIA said...

haha thanxx join dear :)
nnti aku review blogg ko eh :)

sea_lavender said...

welcome~~sory la late...
huhu~~