Monday 18 April 2011

BeRakHiRnYa SeMeStEr 4

Assalamulaikum dan selamat pagi semua..ok pagi ni just meluahkan rasa.. sedar dalam tak sedar dan berakhirnya semester 4 aku ~~tak de pela sangat nak bercite..pe2 pun banyak kenangan dan pengalaman mengajar aku untuk lebih matang~lagi2 soal dalam berkawan...apabila dah masuk zaman universiti pun ada lagi...pelik3x~~namun tak kisah yang penting aku tahu kebenaran diri nie..ok3 post kali nie hanya ingin sampaikan ucapan jutaan terima kasih kepada lec2 aku yang banyak membantu iaitu : MADAM KUNIE (mkt310), MADAM HABSAH(mgt 300), MADAM NORAZLA (law 251), MISS HAZLIN (fin 262) & MADAM GAN (bmd 151)~~haa tengok aku hebat hafal semua nama2 lec aku dengan siap bagi subjek n kod mereka ajar lagi...ye la student yang baik nie hehe =D (perasan je lebih) carry marks tak kuar blh la bodek2 nie...ngegege~~sekalung budi tidak terhingga dan mohon seribu kemaafan sekiranya ada melakukan perkara yang tidak disukai dan if tidak perform well in my carry marks...final exam sye akan buat yang terbaik =) huhu..dan tidak lupa kawan2 bagi semester 4 ni yang memeriahkan warna-warni kehidupan aku (^_^) ...hari rabu bermula aku dimedan peperangan~~aku nak tembak semua bagi kena...hehe bagi hasil yang terbaik...Insya-Allah...doakan aku ye bagi pembaca2 semua (tu pn kalau ade la kan~~)tamat~~




4 comments:

Admin said...

alhamdulillah..
standby tuk sem 5 la t,
hehhehhee~

sea_lavender said...

Alhamdulillah...
ha'ah..kejap je mse berlalu~~

Madd said...

sy punye diploma bar je abis...
alhamdulillah...

sea_lavender said...

ridhuan : owh ye.. Alhamdulillah..
bgus la teruskn perjuangan la plak dalam dgree ye =_=