Thursday 14 April 2011

Universiti Blogger Malaysia



ok2 daripada pagi tadi aku duk join je kan..so ni last contest aku masuk untuk minggu nie sahaja hehe =D~~ Memandangkan contest ni pun akan tamat pada hari ni 15/4/2011 tepat jam 12.00 tgh malam nie..so saje la masuk ~~nak tambah kenalan blogger2 dalam kalangan universiti blogger...

berikut antara butir-butir yang perlu diisi secara mandatori (wajib) untuk join:

  1. letakkan banner UBM dalam entry anda.
  2. nama anda dan nama blog anda.
  3. sejak bila mula berblog.
  4. apa pandangan anda mengenai dunia blog darsawarsa kini.
  5. pandangan anda mengenai IPTM (institut pengajian tinggi maya) pertama ini.
Tarikh Tutup bagi penyertaan ini : 15 April 2011 |12.00 Tgh Mlm (jumaat)

ok2 huraian butir2 daripada aku yang ikhlas nie hehe =D..korang jugak nak masuk klik [sini]


  • Nama diberi Syazwani Bt Mohamad
  • Nama blog saya Kebahagiaan Penuh Keharuman ~~ nak tahu kenapa begitu nama blog saya klik post lama saya ini bertajuk '' Mengapa?''
  • Aku bermula berblog ni pada 1.2.2010 so sehingga pada hari ni ianya dah berusia 1 tahun 2 bulan 1 minggu 6 hari (hehe nasib aku de letak counting pada blog kalau tak berkerut2 aku mengira nie~)
  • Pandangan aku terhadap dunia blog darsawarsa (dekad) kini semakin menjadi2 dalam kalangan dunia remaja selain laman2 sosial yang sediaada Selain itu, blogger2 juga boleh menceritakan luahan rasa diri masing2 mahupun berkongsi isu2 dan bahan ilmiah yang mereka peroleh kpd semua pembaca blog~ begitu buat diriku sendiri..aku turut melabelkan setiap post2 aku agar dapat dikategorikan oleh pembaca. Antaranya suka-suki, perkongsian dan menarik =)
  • Pandangan saya mengenai Institut Pengajian Tinggi Maya (IPTM) pertama ini... adalah wajar namun masih bergantung kepada setiap individu yang menilai..kerana bukan semua orang mampu untuk sepakat bersetuju dengan adanya institut ini. Namun melalui benak minda saya dan diri ini merasakan ianya satu kebaikan jika kita mampu menjadikan satu medium yang terbaik dalam kehidupan.Kadangkala bukan semua orang mampu berkomunikasi secara berhadapan jadi secara maya nie la mampu mempamerkan segalanya..
p/s :
  • ok ni dah macam karangan bahasa Melayu aku mengarang... tapi no bad la kan hehe =D ( sje nk perasan sebentar wink (*_*)
  • sebenar banyak je nak karang lagi ni tapi malas la nanti menang la plak kan~~hehe sje skali lagi.dah bosan sangat (bukan nak stdy final dah dkt) huhu~ =(
  • ok2 coz contest ni dah nak dekat tutup jadi saya nak tag pada s'orang je kawan saya ~blogger tegar ni : cik puteri natassia ahmad daud


2 comments:

Nizam said...

singgah dari UBM.. hehe.. :)

sea_lavender said...

thnkx visit my site =)