Sunday 17 April 2011

Bloglist 1 Bulan Bersama Dunialelakimaskulin.Com


ok2 aku kena la join ble cik puteri ni dah tag n
sebelum ni aku de cakap tak nk join utk mggu nie dah mne contest2
tapi keranamu ku lakukan jga haha =D
sory la lagi 1 contest tak dapat join ye~~ =)
harap faham ~




ok2 kalau cite pasal lelaki maskulin ni bagi aku mstila dia lelaki yang penting kan kecantikan~~
wah nak sama cantik dengan wanita2 kot~~hehe =D Tapi bak kata kwn roomate aku lelaki yang semulajadi cantik tu~~so muncul la kemachoaan di situ~kalau lelaki cam ni bangga jgak la kan coz penampilan terurus dan disiplin dalam hidup mesti tinggi~~tu je la skit pndangan aku tentang Dunialelakimaskulin.com (noktah...)

Syarat2 untuk menyertai bloglist Dunialelakimaskulin.com
1) Mesti Follow blog Dunialelakimaskulin.com
2) Pasti yg utama anda mesti lah meletakkan Header blog dan header Dunialelakimaskulin.com tersebut dilinkkan ke blog DLM
3) Tulis sedikit artikal tentang Dunialelakimaskulin.com
4) Last sekali kena tag 3 blogger lain.
5) Tinggalkan link anda pada comment entry ini ok senang nak rujuk nanti.

  • Promosi ini memang lama iaitu selama sebulan akan berlangsung
Tarikh Tutup Bloglist 20 April 2011 dan senarai Bloglist akan dimasukkan dibahagian Geng Bloggers (senarai bergerak ) pada 21 April 2011



ok2 aku nak tag pada 3 org nie~~




4 comments:

Awangku Johan said...

thanks tag..
insyaallah.. ada masa awang akan buat yer.. hehe.. slalu jg terjah blog DLM ni

sea_lavender said...

welcome~~ok2..rajin join ~

Fyqa said...

gud luck :D

sea_lavender said...

thnkx fyqa =D