Sunday, 17 April 2011

Datuk Profesor Ir Dr Sahol Hamid Abu Bakar-Naib canselor Universiti Teknologi Mara (UiTM)


terima kasih Dato sudi datang ke kampus kami =)
beliau seorang yang mesra (^_^)


Assalamualam semua..kali ni tak berbicara panjang hanya sekadar berkongsi kehadiran insan yang dihormati dan disegani bagi semua warga UITM se-Malaysia... di kampus aku ~~
UITM Negeri Sembilan



haa...aku dah macam wartawan ambik gambar
beliau depan sekali hehe =D





Beliau menyaksikan tarian ASMARADANA ~~
persembahan daripada siswi fakulti aku~


selepas itu beliau menanda tangani buku pelawat UITM Negeri Sembilan


ni la buktinya tandatangan beliau =)


sempat singgah di booth fakulti aku untuk menanda tangani
buku pelawat yg disediakan~~
Fakulti Pengurusan Perniagaan...
Business Management Association (BMA)
kteorang menghadiahkan baju koprat BMA pada beliau
yang tertera nama beliau dan logo BMA..
Haa... yang teruja apabila menanda tangani menggunakan pen mahal yang aku sediakn
hehe (tu pun nk bagi tahu ~~yela dah abis bangga nie)
namun Prof tak sempat menyaksikan persembahan dan menjamah makanan disediakan kan
pihak kami, beliau seperti dalam keadaan mengejar masa...
terima kasih Dato' kerana sudi meluangkan masa bersama kami warga UITM N9






4 comments:

azuha rahimi said...

vc pkai bju suksis la....haha....ak tau...ni mesti hari rabu kan...:D

btw...VC uitm terbaek!!masuk la fesbuk vc...dh mcm ayah beri nasihat kt anak2...:D

sea_lavender said...

azuha: ha'ah vc bw penampilan suksis la..siap mention lg~~yela kteorang takde suksis cuma komnder so die bg thu awal2 la~~mmg ari rabu pun =)
mmg pn dlm fb vc ni sng btul bw b'bncang ~siap fb beliau lg ari tu~~

azuha rahimi said...
This comment has been removed by the author.
Fendy said...

vc da best...mendengar setiap keluhan pelajar di fb....