Thursday 21 April 2011

JOIN SEGMEN PULAK

Munink semua...ok kali nie aku nak join segmen plak iaitu

''Kenali Diri dari Miss Fyqa''

ok kawan bloggers semua aku telah ditag CIK PUTERI NATASSIA merangkap kawan sekolah menengah aku dan blogger so join je la.. aku pun nak dekat2 diri dengan bloggers lain~ =D



tajuk segmen dari Miss Fyqa ni ialah : " Segmen Kenali Diri dari Miss Fyqa ".

nak join kte kena la penuhi kriteria2 ni~~

1 . nama famous korang dalam dunia blog nie
- dalam dunia blog dunia aku membahasakan diri sebagai sea_lavender di mana2 je blog orang lain aku singgah itu la nama panggilan yang aku gunakan~~nak tahu kenapa?? hehe malu la nak bagi tahu ngege~~hmm..sebenarnya aku sukakan haruman lavender yang sungguh memberikan ketenangan dan akhirnya tercipta sebuah kebahagiaan dalam diri...haaa kena la plak dengan nama blog kesayangan aku ni~''KEBAHAGIAAN PENUH KEHARUMAN' hehe~~layan...
dalam masa sama aku suka jugak bunga lavender hehe tapi kalau sebut bunga sea_lavender ade kew? so kalau sape2 nak jadikan bakal teman lelaki sye sediakan sejambak lavender bukan mawar hehe~~ (Lawak je tu~~saje2 meluahkan rase)


2 . asal dari mane ?


aku sebenar dilahirkan di Hospital Kuala Lumpur duk d gombak dari kecik sampai darjah 2...
then berhijrah ke Penang follow ayah aku yang bertukar tempat mencari rezeki daripada darjah 3 sampai la sekarang..kre membesar d sana la~~but bukan anak mami ye~~ lepas tu sekarang plak dah berhijrah ke Kedah plak~~rakyat Kedah semua terima kedatangan aku ye~~hehe =D


3 . hobi waktu lapang .

hobi??aku ni kan daripada dulu kalau tulis biodata kat buku sape2 kan ske tulis hobi berkenalan, membaca novel dan buku2 motivasi dan agama dan mendengar radio...haa tu je la rsenya..berkenalan tu coz aku ni ske bercakap kot~~huhu diri aku jadi tak perlu la persoalkan..yang penting aku pnyai ramai kawan2 hehe =D cuma tak popular la...~~ sekarang de penambahan hobi adalah berblogging la...layan suka kongsi2 mcm2 dengan orang lain =)


4 . kenapa suka berblog ?
kalau soal persoalan ini, aku hanya suka menjawab suka berblog kerana sekadar perkongsian apa2 daripada diri ni yang kerdil dan lagi hina disisi-Nya... segala meluahkan apa2 perlu diluahkan serta berkongsi apa yang aku rasakan menarik untuk dikongsikan bersama =)


5 . blog feveret korang .
blog favourite ye?? hmm sebenar layan je semua tapi yang kerap d baca


ok so bagi memeriahkan lagi segmen dan dunia blog ni aku nak tagkan kpd

5 comments:

Fyqa said...

sea_lavender. nice :)

Ardini Humaira said...

:') whoaaa nanges sebab suka baca blog dni... thanks dear!

p/s: insyaallah dni cuba jawab tag ni ya dear

sea_lavender said...

fyqa: thnkx...mmg sweet i like it~~
dini: hehe welcome~~dni ske update isu3 layan la

miss Fyqa said...

thanx sudi join dear :)

sea_lavender said...

most welcome miss fyqa =)