Sunday 10 April 2011

pagi2 aku nie saje la duk edit2 aku pnya setting blog sume ..tgk2 aku pnya counting utk yang mengintai sudut hati aku nie dah macam expired~~
so aku pun buat la yang baru~~huhu yg lama dah sampai 1000 lebih .. tak pela ni buktinya ada orang rajin membaca blog aku nie ke tak hehe =D ...Pe2 pun aku mengalukan kunjungan daripada anda semua~ =) pernah juga post pasal yang mengintai sudut hati nie jugak dlu yang tajuk postnya : SuDut HaTi DiiNTai 700 KaLi ..waktu zaman keterujaan buat blog hehe~ skg jom counting lain la layan la blog kesayangan aku nie '' KEBAHAGIAAN PENUH KEHARUMAN''




p/s
  • blog ni hak cipta pelihara...
  • sekadar perkongsian daripada diri aku sendiri...
  • jika ada sebarang masalah or pandangan sila komen2 ye~~ =)
  • tajuk blog : kerana aku ingin capai apa yang diinginkan semua hehe =D


No comments: