Sunday 10 April 2011

Kreatif JuGa Aku

zaoshang hao semua.. saje pagi2 nak post aktiviti aku semalam..nak tahu weekend sye semalam...sye tak stdy...uruskan urusan blog sye..kerana ade ''Pertandingan 5S'' yang terdiri daripada :sisih,susun,sapu, seragam dan sentiasa amal kat kolej aku pagi Ahad...kira pagi nie la...bertungkus lumus aku roomates aku bersihkan bilik dan rumah...sampai kan roomates aku sanggup plak nak tdur atas lantai coz sayang kan katilnya yang dah kemas...ok2 aku tak dapat post la gambar proses kemas2...tapi pagi ni saje nak share berdasarkan tajuk post aku di atas hehe =D

Rupanya aku ni kreatif jugak la ye ngege (saje nk masuk lif tekan sendiri = perasan lebih2 hehe )
haa semalam setiap unit rumah di blok aku diminta menghantar wakil untuk settlekan board2 yang perlu dibuat untuk blok kesayangan aku SRI MENANTI 4 ~~nak dijadikan cerita aku bertemu dengan mereka yang tak pernah aku berkomunikasi selama nie t'tapi kenal2 macam tu...jadi kenalah bekerjasama dalam menyelesaikan tugas...tercipta la ukhuwah kemesraan .. i like it~~mestilah bermula dari aku yang bising nie~~ hehe...berbalik tajuk post aku ni kan..yela waktu nak sumbang saran idea2 yang mencurah tu, akhirnya idea aku terima pakai...so sweet dah macam zaman kanak2 d taska...ukiran kayu,bunga2 n rumput...untungla aku dpt mereka yang mmg bdk2 seni hehe~~terdiri daripada bdk diploma sains & dgree ladang..plus aku plak student diploma business study... pe2 pun terima kasih semua yang bagi idea dan kerjasama..dan ni hasil kite bersama...i'm proud with u all : yana,kirah, zue dan sape lagi sorang tu~~maaf terlupa la...huhu takpe2 gambar membuktikan aku menghargai korang semua k?
ok2 jom layan gambar2 yang sempat di pose2 hehe =D




setelah selesai~~



peace ^_^ aku je yang lebih2 hehe =D




Sebelum dilekatkan di blok baik kteorang berposing dlu dgn
hasil kerja yang terbaik nie~~



tuan memberi idea hehe~~ tu tunjuk nama yg siap ditulis tu
sbg kenangan



ni partner board yang akan ditampalkan~~
dieorang punya ala warna-warni like flora~~
kteorang ukiran kayu bersama bunga2 d taman hehe =)


No comments: