Thursday 14 April 2011

YaNa Yassin 1st Giveaway




Munink..ok2 pagi ni aku dah join contest yg d tag oleh kwn ku sorg ni cik puteri natassia~~ mekaseh ye tag sye =)

aku ni dah kre 1st time la nk join2 contest coz dh ramai gak tag aku utk join..maaf la slame ni cbuk ckit n aku pn bukan thu2 sgt psal tag2 nie hehehe..maaf ye sume..tapi jujur la tak de mase jgak...masa benar2 cemburu kan aku ~~huhu ...

dah skg pasal contest..senang je korang follow je syarat2 nie~~


* Letak banner nie dengan link kan ke Entri nie.
* Buat entri dengan tajuk : YaNa Yassin 1st Giveaway
* Follow Blog nie ( senang nanti nak tau pasal GA nie )
* Tag 3 orang bloggers dan pastikan diowng tau yg diowg di tag eh.
* Link kan Post Entri anda ke Bahagian komen dibawah entri ini.
* Tarikh tutup 30 April 2011.

senang je kan~~so just klik kat [sini]~~

sye nak tag 3 orang kawan bloggers sye :










4 comments:

aLya maNip said...

nnt ade mase alya wat ea dear :)

sea_lavender said...

ok2..hehe tak pe buat la ble free n rajin =)

Yana Yassin said...

terima kasih join my 1st GA. Good luck eh.

sea_lavender said...

yana: sme2 hehe ~~ my 1st contest nie.. thnkx ~~