Friday, 26 August 2011

SaLaM AiDiLfiTri & SaLaM KemeRdeKaaN

Assalamualaikum semua ...Salam 27 Ramadhan 1432 Hijrah =) ok2 entry kali ni tak mampu bicara panjang la sangat...coz ni pun aku curi2 masa mengarang entry...padahal my bonda dah bising2 suruh kemas barang nak pulang ke kampung dah nie~~hehe =D ~ dah lama tak mengupdate entry plak..hampir seminggu...huhu...maafla terlalu bz dengan macam2 plak~~ Alhamdulillah aku juga dah selamat berada di rumah baru di Kedah bersama insan2 tercinta iaitu bonda dan ayahanda serta kakanda2ku~~sejak dari 25 Ramadhan lagi...sebenar aku pun tak pasti tahun ni raya mana ingatkan kat rumah baru je...tengok2 my bonda cakap kte tahun ni balik terengganu..ok la aku pun tak kisah sangat...lagi2 bila usia 20 tahun ni dah tak rasa sangat la raya2 ni huhu...yela bayangkan persiapan raya semua pun kakanda2ku tersayang yang uruskan~~ punya la tak de mood raya aku ni...huhu...ntah la dah rasa tua kot hehe =D..pe2 pun Ramadhan kali ini bermakna kerana aku dapat meningkatkan ibadah2 ku semampu yang boleh..Alhamdulillah...itu yang aku rasakan 1 kepuasan dan keseronokkan dalam diri, namun hari kemenangan~ Syawal tetap akan aku sambut jua segembira mungkin..Insya-Allah... haa bagi teman2 yang bertanya pasal fb tgu je ye cik wani akan kembali bertemu dalam bulan Syawal nanti hehe =D maaflah bulan Ramadhan fb aku pun berpuasa sekali~~~ hmm tapi Syawal pun tak akan lama aktif fb kerana final exam dah semakin hampir plak~~ nanti tutup kembali kui3x =D Tak pela hak aku kan jadi tak de orang kisah pun... ok2 tak nak panjang2 dah ~~ sempena entry ni aku : Syazwani bt Mohamad a.k.a ~wani,syaz,sea_lavender ~ ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf zahir Batin kepada sesiapa jua yang mengenali diri ini dan seluruh muslimin dan muslimat~mungkin ada yang terkasar bahasa,tersalah kata, menyinggung perasaan secara sengaja mahupun disengajakan hehe =D seribu kemaafan dengan menyusun 10 jari dipinta kepada kalian semua...tak lupa juga Salam Kemerdekaan yang ke-54 buat warga negara Malaysia..haaa, jangan plak kate aku ni lupa pada tanah air sendiri ...wirawati PLKN ni akan sematkan semangat cinta akan tanah air sepenuh jiwaku~~ wow2 bersemangat abis ni...hehe =D Ok la dah nak siap2 balik kampung~~bersua kembali nanti dengan entry perkongsian, menarik dan suka-suki aku =_=

3 comments:

PUTERI NATASSIA said...

selamat hari raya cik waniey sygss . . :)

Dr. Ben said...

eid mubarak!

sea_lavender said...

pu3: thnkx..salam lebaran jgak ~~ =_=

dr.ben: eid mubarak kembali