Wednesday, 10 August 2011

MaLuKu Pada-Nya

Assalamualaikum semua...kembali jari jemariku menari-nari di papan kekunci laptop ku~~ hari ini dah masuk 10 Ramadhan 1432 Hijrah...Alhamdulillah dapat aku terus melaksanakan ibadahnya... pagi yang penuh kesunyian ini hatiku berbicara..malunya diri aku untuk bertemu Allah Maha Pencipta... ='( hati aku hiba apabila memikirkan setiap amalan2 aku,adakah bakal diterima-Nya ataupun tidak...aku hanya hamba yang lemah,hina dan khilaf disisi-Nya...namun aku dari ke masa aku masih berusaha mengejar amalan2 yang dapat menampung salah silap ku jika ada tersasar daripada kehendak-Nya... lebih2 lagi di bulan yang penuh mulia ini, dapatlah aku dekat pada-Nya serta mendambakan diri buat-Mu Ya Allah...Alhamdulillah...moga ianya dapat aku mengistiqamahkan amalan2 ini pada titian hari dalam kehidupanku hingga hujung nyawa....sesungguhnya, aku yakin Allah Maha Pengasih dan Maha Penyayang buat hamba2-Nya...Insya-Allah aku berusaha menjadi lebih baik...aku percaya Allah juga Maha Pengampun terhadap hamba-Nya..sama2 la kita mendekatkan diri pada-Nya...Ingat lah semakin kita jauh dari-Nya,semakin dekat Dia dengan kita... =)


7 comments:

FiZ said...

salam.


diam tak diam...dah sepuluh hri kan...cepat je msa brlalu..:)

si para para said...

sekarang ni musim promosi..
jom la borong sakan..
sebelum tarik tutup..

semoga kita beroleh keuntungan.
:)

sea_lavender said...

fiz: wasalam..ha'ah sekejap masa berlalu...moga segala amlan dtrima shingga penghujungnya...Insya-Allah...

si para2 :~~ wah2 awalnye nk bersakan hehe =D

Iffah Afeefah said...

sayu je bce

sea_lavender said...

iffah: kesayuan ni la membawa diri kpd-Nya utk lebih jd terbaik..Insya-Allah..hope same goes to u ya ukhti =)

Srikandi Cinta said...

Alhamdulillah.. penulisan yang sangat baik untuk muhasabah diri :) semoga kita sentiasa istiqamah beramal dan memohon keampunan pada-NYA

sea_lavender said...

srikandi cinta: Insya-Allah... sme2 la kte berusaha memohon keampunan dan kerahmatan-Nya terutama d bulan yg penuh barakah ini..moge amalan2 kte diterima oleh-Nya... =)