Saturday, 6 August 2011

TeMaN

Assalamualaikum semua.. Alhamdulillah 6 hari kita telah berpuasa...sekejap sahaja masa berlalu pergi...aku tidak mahu berbicara panjang...hanya sekadar berkongsi cerita seorang teman yang banyak menyokong aku buat semester ini dengan tatapan gambar tika bersama...



credit to Tasya ambik pic =D



ala2 wanita koprat~~
BMA in our heart ^_^



semalam sebelum beredar dari kelas~~
sempat lagi bergambar...


sebelum kelas bermula penuh semangat~
tapi...apabila kelas bermula dua2 naik lentok...
coz tgk org present~duk depan dalam kelas tu...
hmm pelik3x kitaorang ni~



semua orang dah balik kitaorang sibuk
bergambar hehe =D



Haaa sempat aku rompak kertas kehadiran buktikan
selama ni aku tak pernah ponteng kelas~~
ye la sye kan skema pnye org...




# entry kali ni sekadar berkongsi suka-suki aku di bulan Ramadhan... dalam erti kata aku bersyukur punyai teman yang banyak menyokong dan memahami bagi semester ini... walaupun aku dah semester 5 aku dan baru sahaja mengenali insan bernama Natasya Yusof =_= Alhamdulillah... Allah memberi dugaan dan akhirnya hadirkan sesuatu yang penuh dengan hikmah =)

#untuk kamu Natasya Yusof dan bagi teman2 yang mengenali diri ini, kata2 di bawah ini juga buat kalian~

Marilah kita menjalin ukhwah kerana Allah..harap ukhuwah in hingga ke jannah hendaknya...

Ya Allah,peliharalah ukhwah kami ini. Moga tiada hasad yang menyelirat jauh di hati yang tersirat..

Di jalan Allah,
Persahabatan ini bukan milikku dan bukan jua milikmu,
Persahabatan ini adalah perancangan daripada Allah yang mengetahui segala rahsia,
Kerana DIA lah aku mengenalimu dan kerana DIA jua telah menetapkan ukhwah itu,
Pasti terukir 1001 kenangan dan kasih sayang,
Semuanya kerana Allah,
Sungguh, bukan kerana selain daripada-Nya..


7 comments:

Titisan Hujan said...

moga persahabatan terus kekal dunia akhirat

sea_lavender said...

titisan hujan: Insya-Allah... sntiasa berharap bgitu =) jd bir la ikhls krn Allah

~Dilazul~ said...

best kann ade kawan baik..sye pun ade kawan baik mcm niiii! :)

Srikandi Cinta said...

seronokkan bila ada kawan yang baik dengan kita.. semoga persahabatan kekal selamanya :)

sea_lavender said...

dilazul : semua sye jdikan kawan dalam hidup,,,bkn prinsip sye berkawan dgn org utk berkepntingn =)

srikandi cinta : Alhamdulillah..nikmatnya kte rse dhrgai..Insya-Allah...anti mgkin blh jd teman sye jugak =)

ARAJ said...

hihih...smngt tu tunjuk attendance slip....saye baru pagi tadi tak g kles...T_T...

sea_lavender said...

araj: perlu la hehe =D kehadiran penuh..haaa kan dah kantoi tu ponteng kelas~~