Tuesday 14 June 2011

bila kita bersama ~ ♥

Penambahan entry~~ apabila aku dah rajin dengan kelas yang batal hehe =D~ tak de pe sangat pun just nak berkongsi entry ''bila kita bersama'' buat ex-roomates aku semester lepas dan merangkap housemates aku bagi semester 1, 2,3, dan 5 kini~~iaitu miss Raifana Najlaa~~ korang nak kenal die lebih dekat klik je nama die tu..nama die pun unik dan menarik..~~ wah orgnya pun bagus jugak...hehe =D .jom terjah die~~..kita orang dapat keluar bersama juga minggu lepas~ janji aku telah dikotakan untuk keluar bersama dan akhirnya... Alhamdulillah...kita dapat bersama cik lala...bagi memulakan semester baru kita bersama~ ~



sesi makan d mcd~~ post pic die dlu la kan.. dan nk bercite tntg die... hehe =D


dan akhirnya tuan pnya blog~ (^_^)


bersemangat abis cik lala nk cari barang yang die nak sangat2 tu~~
tettt.... ;p


aku sempat jugak pose hehe~~ =D
harap maklum sye tidak memborong k, tu sume cik lala pnye barang sje la wat syarat k~


Dalam bus perjalanan pulang ke kampus..



selepas pulang sempay jugak nak bergambar lagi...
kenangan buat diri la katakan~~ credit bg cik lala ambik untuk saya~


cik lala termenungkan sapa tu??
tett buah hati ye...haha kantoi sudah ;p


nice2
(perasan sebentar, kalau tak puji diri sendiri sapa la nak pujikan so tekan lif tekan sendiri la aku)
mekaseh sekali lagi cik lala..

ok2 sekadar luahan cite dengan pilihan gambar2 daripada aku buatmu teman...
nice ti be frends wif u.. i hargai la =_=
mekaseh jugak temankan sye bertemu seorang teman yang lain...
Insya-Allah ukhuwah terbina antara kita berkekalan dan dirahmati Allah...
gud luck 4 this sem..kasi skor sme2 ..
all out gurl!!
sayang kamoo ~~




No comments: