Monday 15 February 2010

TuMpAnG gEmBiRA DaN bANgGa ('',)

smlam aku msg, dgn s'org kwn maya aku...hehe fhm ke? kwn maya 2 cm ne...?? kwn yg aku knl tpi x pnh lngsung b'jmpe..kteowg knl lps aku abis pmr... smpai skg kteowg still kwn...ala die 2 silap no ingtkn aku kwn die..last2 kteowg jd kwn... die dlu student ukm skg dh jd lec di politeknik Jb...bangga btul aku...wk2 die kt ukm ble de assgment je, die salu minte pndangan aku...hahaha nk tergelak je rasenya..ye la..nk ikutkn die lg tua dr aku...so msti byk idea berbanding aku ni...so aku bg je la idea aku yg kdg2 matang kdg2 cm bdk2 :P ....tpi xde la tua mne pn die ngan aku...hehe... erm die msg aku kate lps bln 4 ni kte xleh la cntct cm salu ...aku pn pelik??npe plak?huhuhu rupe2 nye die dpt tajaan sambg study d syria wat master...wah hebat...aku sbg kwn tumpang gembira n bangga skali... pas2 aku pn kate la ...klu xdpt cntct m'lalui msg, ym kan de...bleh je kan still cntct.. tu la nilai persahabatan yg aku dpt hargai ble b'sahabat.. xknl jarak n usia..hahaha... so aku cuba m'aplikasi kembali ciri2 sahabat yg aku post smlm... die pn ckp mekaceh pd aku...hehehe... sme2... die kate nti klu dh kawin jgn lupe jmput...aku pnye la geli hati npe plak die kate g2.... erm ye la usia aku lebih muda dr die kot xkn nk kawin dlu...xnk la...aku pn kate- ala xkn lupe jmput pnye awk... walaupn aku knl die sbg kwn maya..lg pn die sambg sne 2 thun jer..die la kate.. k pe2 pn awk all the best d sne nti... thnkz ats ukhuwah terjalin slme ni n salu je memahami sye yg sensitif ni=) bangga dgn k'jayaan awk skg.. moge mncapai kecemerlangn dunia mahupn akhirat k ... jgn lupe sye ble dh brjye...hehehe ...sorg lg kwn aku di egypt kot si izzati comey sme gak la..aku ni ramai je kwn2 g sambg study overc..tumpang je la bangga n gembira...bljar lek lok kt sne k...jd yg terbaik...miz u so much..ingt persahabatn kte dr f1-f3.. 1 kls sgalanya bersme...walaupn b'jauhan kte masih berhubung... =)

No comments: