Thursday 11 February 2010

-kekeliruan-

cm hepie je muka aku ni nk tukar kmpus...cume kekeliruan dlm keje2 smf aku je tu...

dgn housemate konon dlm kekeliruan d mne akn kteowg d tmpat kn tpi muke hepie jew ..hehe =)

hmm...ari ni keputusan bhwa sme ade kmpus aku d tutup mahupn d teruskan...oleh timb.dekan...sume student dlm kegelisahan...aku xksh pn...terima je la seadanya...tpi salu je org kate aku ni kuat merungut...huhuhu nk wat cm ne kan...bkn sume org memahami keadaan kte...msg2 jge hati sndiri je dlu n org dieowg syg je...so no komen la...akirnye kputusan kuar yg kt kteowg akan dtemapt kan di kuala pilah or jengka...huhuhu...student DBS antara 2...DIB jengka je la...jika dpt pointer 3 lebih kuala pilah jika below d jengka..so try yur best wani to skor this sem...kuala pilah is waiting hehehe=)...klu jengka psl silat interested la aku nk g... tpi ble dh depend pointer bek pilih yg terbaik...dlm kekeliruan??huhuhu aku ngn exco2 aku byk plan eventz 4 student DBS n DIB...tpi cm2 mslah n halangan je...terpkse trima byk arhan sgt...dh xthu nk ikut mne 1... so aku wat meeting slesaikan mslh ni...Insya-Allah esk sume leh selesai...msg2 cube b'kerja keras...... hidup smf...trime kasih ank2 buah aku yg byk m'bantu ('',)....ni je la sumbangn kte sblm bertukar kmpus klu eventz2 dpt brjalan......Insya-Allah...so tiada lg kekeliruan slpas ni...

No comments: