Thursday 4 February 2010

TeRtEkAN

aku xthu la cm2 dh jd pada aku...smlm hari tertekan pd aku...sampai aku nangis teruk... hmm aku smpai nangis wak2 aku blajar silat...coz terlalu d force...haaaaaaaaaa aku xske cm2...lgi2 ble dpt buah baru...entah la aku jd slow sgt..mungkn tnaga pengajar 2 pn bengang dgn aku..huhuhu coz aku cm blur je... hmmm aku fkir mcm2 esk de kuiz,klas pnuh smlam,hal2 smf,assgment,group discussion la...letih aku dibuat nye...kwn2 sekeliling aku salu support...thnkz sume syg korg ...
xlupe jge kakak2 aku syg..yg salu nshat n force aku trime kasih... ('',) ari ni aku rse tenang ckit walaupn ari ni la yg paling pack skali....huhuhu kls smpai mlm..aku kn syukur dgn ape2 pn dugaan dan cabaran diberi-Nya..Insya-Allah sgala nye tentu de hikmah...aku harus sabar dan tabah menempuhnya

No comments: