Sunday 14 February 2010

-SeLaGi aDa Rindu-

mood aku ni berdasarkan tittle post aku =) hehehe jiwang abis..walaupn aku ni sorg yg ske sgt lagu nasyid tpi aku layan jge lagu jiwang ni ...lentok habis...dgr skadr hiburkan hati... aku rse ske lgu ni ble smlm aku duk ngn cousin aku dgr radio THR pntai timur lagu ni jd 1st top...so aku tye la lagu ni cm ne ek??die pn kate ambik la dgr dlm hp aku..aku ape lg xde nye dgr trus bluetooth...byk gak la lagu len yg aku ske tpi xde lg so bluetooth skali antarnye-ariL AF7-menatap matamu, cinta 3 segi, damasutra-sufi,wali-yank,n taubat maksiat...layan aku lagu2 ni dlm wak2 dlm perjalanan blik penang... ske3x =) menyusuk d jiwa hahaha...walaupn lagu2 ni dh lme aku jew mls nk dpt kn...hehehe ....then psal smlm adakah aku masih diperlukan teman2 plak, aku ambik keputsan utk cntct dieowg dlu...ntah la hati kecik aku brse b'salah plak...huhuhu dgn ikhlas aku cnct..sorg aku kol je...then sorg lagi aku text tpi die cm still mrh aku lagi kot ...die trus diam...salah aku ke??aku rse...ntah la...sdey dilakukan sedemikian rupa huhuhu.... dh la skg aku nk diam kan jew klu mreka rsekan aku dperlukn msti dieowg pn akn hubungi aku kan3x...dh ckup la sdey2 ni skg kte layan je lagu aku ske ni tuju la pd sape2 yg nk dgr n teman 2 aku k ...smggu,2 or 3 mgu jew aku nk lagu ni dlm blog aku...coz nk layan perasaan hahaha jiwang abis aku...lagipn nti aku tension plak dh nk mid term blik cuti ni huhuhu =) lirik pn dh de nynyi je la skali ...aku rase lirik nye sungguh indah dan puitis..('',)

Selagi Ada Bulan Mentari
Selagi Ada Berkasihani
Selagi Ada Bulan Dan Bintang
Selagi Ada Berkasih Sayang
Selagi Ada Ombak Dan Laut
Selagi Hatiku Terpaut
Selagi Ada Turunnya Hujan
Selagi Ada Rahmat Tuhan
Selagi Ada Langit Dan Bumi
Selagi Cintaku Bersemi
co
Selagi Ada Waktu
Selagi Ada Rindu
Biar Beribu Batu
Ingin Aku Bertemu
Oh Kasih (Oh Kasih)
Damailah (Damailah)
Engkau Disana
Ku Berdoa (Ku Berdoa)
Pada Tuhan (Pada Tuhan)
Agar Kau Bahagia


Lagu: Pak Long
Lirik: Pak Long

No comments: