Saturday 13 February 2010

TeMan...AdakAh aKu mAsiH DiPeRLukAn???

hmm...ntah la 2,3 ari aku ni de masalah ngn teman2 yg agak aku rapat...aku pn xfhm la npe aku jd sensitif sgt dgn ambik keputusan m'diamkan diri je m'lain mereka menelefon aku...2 pn aku rse nk angkt ble hati ni rse nk jwb je...aku rindu ble rapat2 dlu...huhuhu aku pn pelik...ye la sorg 2 kate aku ni touching sgt la...sorg plak kate aku kuat merungut dgn pe2 yg berlaku pd aku...ntah la aku pn xfhm dgn diri aku yg mybe xdgemari teman2 dgn cre aku.... aku ni concern psl teman2 jge...ntah la x ske kot...tpi ni la diri aku sbnar....klu teman2 pn xleh fhm xpe la...biar la aku lonely... huhuhu mgkin itu kebahagian penuh keharuman yg aku dpt kecapi...klu dlu aku mgkin lebih rapat ngn teman2 ni tpi ntah la hati aku merasakan tidak diperlukan lgi...mcm peribahasa dpt ''madu sepah d buang ''....(btul ke 2 ek,aku ni bkn pakar sastera pn.... hahaha )ye la teman aku ni dh dpt ape yg die mahu n pnyai kwn baik len so aku xperlu kan la...huhuhu so pe2 pn take cre la sume.. tgk la cmne...aku bkn marah dieowang ke pe...tpi agak terkilan gak dgn cre mreka pd aku... tlong la aku bkn de niat nk putus persahabatan k ni kan ukhuwah sesame Islam...mybe nk ambik mse utk memahami keadaan...mklum aku seorg yg sensitif...so fhm2 je la...Insya-Allah kte bleh je bek cm dlu..lpas hati aku terbke k...hehehe =)

No comments: