Wednesday 17 February 2010

MaAfKaN AkU...

smlam mcm2 gak berlaku...huhuhu aku bkn mengeluh mahupn merungut...tpi ni salah aku sndiri... erm cari pasal lagi...Maaf la teman2 yg agak terase hati dgn cre aku... xde niat pn nk wat g 2..dh org nk tahu..aku sekadar memberitahu je... bkn perkara memalukan pun...hmm pe2 aku rse bersalah sgt2x... maafkan aku... thnkz jge coz dpt trime maaf aku...sorg lagi teman aku,aku terpakse ambik keputusan utk tidak berhubung lgi...(aku rse itu jalan terbaik daripada sentiasa menyakitkan hati org dgn kerenah aku sndiri) maaf la mgkin aku sndiri memerlukan mse utk memahami skap aku yg tidak di sukai teman2 sendiri...aku cuba untuk berubah... give me time ('',) hati aku mudah tersentuh...aku perlu menjadi hati yg keras selepas ini ke arah yg lebih baik..hehehe ...klu aku dh ok kte bleh berhubung sperti selalu dan dulu =)
salam rindu buat teman2............

No comments: