Wednesday 3 February 2010

TeRiMa KaSiH tEmaN ('',)

smlm aku dlm perjalanan blik dr mcd sorg teman kol..tye kt ne?aku pn kate la dlm kete dlm perjalanan blik hstel..die pn pelik npe kul 1 pg pn dlm kete lg...erm risau jugak die pada aku, walaupn aku hnya sbg kwn p'puannya.. yela mmg xelok pn wak2 g2 klu p'puan kuarkan..???aku pn fhm pe pndanagn org...aku rse diri dhargai...ade jgak org tegur sume 2..nmpak cm aku ni bdk yang agak teruk je kan....erm, tpi bkn la aku ni teruk sgt sampai x thu mne baik dan buruk,aku keluar pn krna g induk coz kena bawa kwn2 yg bru nk ambik ijazah asas ,bkn sje2 pn..abis ijazah lewat plak dlm kul 12 lebih,nk wat cm ne...huhuhu pe2 pn thnkz pada teman aku itu atas teguran..die pesan len kali xpayahlah singgah mcd dh thu lewat mlm...xpn bungkus je katenye....sbnrnye bkn aku nk g pn dh driver yg bw aku...ikut je la pas2 dh org nk blnje plak...hehehe dh lapar jgak wak2...aku pn hnya menumpang kan...yg bwa pn tenaga pengajar silat aku sndiri...2 buah kereta, 4 lelaki n 4 p'puan...smpai umh msg ngn sorg kwn plak...bdak matrik la katekan mne tidur lg wak2 tu,study je keje die...bdak pndai...die mngajar erti hidup apabila die kate, kte Allah berikan kte ni sebutir nikmat syurga ..jdi harus hargainya...ssh jgak mula2 nk tfsir??aku dgr je la die ckp...then faham jgak akhirnya...perasaan cinta?then so on...
hahahah penat dh ak bercite ni...kte jmpe d len mse =) terima kasih sume teman ku... aku syg kamooo =)

No comments: