Monday 1 February 2010

kecuaian aku...jangan diulang lagi

aku menghargai sgt pemberian mak aku..
trime kasih mak

wak2 kluar kete parentz hulurkan wang RM5O... aku x minta pn...coz duit still de lagi...tpi ble dh dberi trime je la hehehe... akak aku dh pesan simpan dlm purse 2..aku pn kate,xpe jap lg simpan la... then aku lalu foyer kt kolej coz nk jmpe exco2 smf... duk tgu smbil jwb pgilan dri dieowg kate xjdi la nk jmpe sume...aku terleka dgn wang yg dberi... hmm....then nek trus rumah...ble smpai aku terkesima ble ingt blik dkt mne aku simpan duit yg dpt td...aku yakin xletak lg dlm purse...Ya Allah....saat 2 aku rase menyesal sgt xsimpan trus dlm purse wak2 akak aku pesan...huhuhu..smpai2 umh aku masuk tglkan pe yg ptut then trun blik kt foyer aku pergi...aku doa sgt wang 2 agar dpt jmpe jge...lg2 wang dberi oleh mak aku sndiri... klu hilang nmpak sgt aku ni x mnghargai lgsung...Alhamdulillah smpai je kt foyer aku tgk blik tmpat yg aku duduk kejap td....ade skeping RM50...Dan aku yakin wang itu kepunyaan aku kerana aku sorg je duk c2 td...Syukur sgt...Alhamdulillah....

No comments: