Monday 15 November 2010

~SeHaRiaN PeRjaLaNaNkU~

ok2 berdasarkan tajuk aku kali ni dah mesti la nk buka cite tentang perjalanan aku dr n9 ke penang~~ yang memakan masa hampir 6 jam juga la~~ hmm...mula2 pd 13 November 2010 hari tu aku bermalam d rumah kawan baik ayah dan mak aku d IPD Melang,Kuala Pilah...Aku terpaksa menyusahkan mereka plak coz nk tumpang barang2 aku sem ni d rumah dieorang...Haaa ni barang2 aku utk sem ni dan brg2 yg nk d bwa pulang ~~hehe tak perlu terkejut mmg bnyk pun.. Inilah Syazwani...walaupun tgl kat u tpi cam angkut sume brg2 d rumah tu~~huhu~~


maaf ye family Cik Adam coz terpaksa mengambil ruang bilik ni
nk simpan brg2 sye yg byk tu~


ni je la brg2 yg aku bawa balik PENANG sorg2...
penat juga sampai sakit belakang2 nie~~


keesokkan tanggal 14 November 2010 aku pun akan berangkat pulang ke PENANG~ my destination hehe..to see my parentz...hehe rindu skali...dan sambut raya haji~ dan ini tiketnya~


single seat k~~no teman2 sebelah2...
hmm terima kasih kpd saudara yg membeli...
masuk ni dah 2 kali tlg belikan =)
harap2 sem dpn dpt tlg lg hehe~~


haa..aku sampai awal juga la d terminal 1 tu lg pun fmily cik Adam ade urusan..so hantar awal la..jam 9.00 pagi dah ade ctu kot...lg 1 jam 45 minit nak tgu ~~aku pe lagi sempat la singgah lg kedai2 d tgh terminal tu..konon wat tak sarapan lagi..pd hal nak mkn je lg hehe... nak gemuk la kate kan~~tett kedai nk standard(berlagak la plak ) je ''Dunkin' Donuts''.. tapi menu biase2 je coz dah kenyang~~hehe



donut strawberry n coffee menu aku =)

Ok2..dah settle makan..aku tengok jam br kul 10.00 pagi so saje la aku g kaunter nak tye bus dh ade ke blum... tgk2 bus mmg dah ade..so aku nek je la~~bermula la perjalanan ke Penang... Alhamdulillah dan kini telah selamat sampai pd jam 5.00 petang aku balik tu~~parentz aku pun dtg ambik d Butterworth... terima kasih mak dan ayah~



sorg2 layan perasaan hehe~
thnkx la sape2 yg msg ngn aku spnjg perjalanan aku



bukti aku duk sorang dalam bus hehe...
sgt la bosan~

Blogger Templates

No comments: