Tuesday 16 November 2010

SaLaM AidiLaDha




Post kali ni just nak wish salam aidiladha kepada semua umat Islam...erm pe lagi ye nak coretkan ...haa aku just copy dari post status aku d fb je la ek..tak larat nk fikir2..yang penting keikhlasan dalam mengucapkannya kepada semua terutama mereka yang membaca blog aku:

Salam Aidiladha kepada semua umat Islam...
Semoga kedatangan ni mengajar kita erti pengorbanan spt sejarah pengorbanan Nabi Ibrahim dan Nabi Ismail serta junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Kita berkorban demi agama, bangsa dan negara. Moga segala pengorbanan kita mendapat hidayah dan ganjaran daripada Allah S.W.T.
Insya-Allah..



haa..sempat juga nak ucapan terima kasih kepada kwn blog aku yang br juga la kenal...hehe..kerana kirim kad raya Aidiladha buat aku..dan aku d tangga ke-14 dalam senarai blogger drpd 81 (fasa 1)so mmg ramai la followers blog die...so sweet kadnya... thankz ye~


Blogger Templates

No comments: