Monday 12 September 2011

Kuat dan BeRsemangat

Assalamualaikum semua...salam 14 Syawal 1432 Hijrah... hari ini aku akan memulakan pengembaraan aku dalam menyelak buku2 untuk final...Insya-Allah..doakan aku agar tenang dan diberikan kekuatan untuk fokus dalam segala perihal yang dilakukan..aku tahu ni diri akhir2 ni lemah kerana perkara2 yang lepas masih bermain di minda aku setiap detik dan setiap masa.. tatkala aku lemah sentiasa aku mendekatkan diri pada-Nya kerana aku yakin dan percaya hanya Dia tempat bergantung harapan kekuatan diri ini setelah teman2 bicara sekeliling aku... syukran jazakallah khairan duhai teman2...

'' Ya Allah, Tuhanku... aku memohon kekuatan pada-Mu agar aku kuat menempuh segala2 nya... dan mencapaikan matlamat demi bekalan dunia dan akhirat aku kelak..Kau Yang Maha Agung dan Maha Pemberi...aku yakin,percaya dan redha dengan rencana-Mu yang tak pernah sia2 buat hamba2-Mu'' Amin....

No comments: