Friday 1 July 2011

JuLai 2011

Assalamualaikum semua... ok2 sebenar semalam terlalu bz~~ jadi tak sempat nak m'gupdatekan entry~~ huhu...banyak sangat keje2 perlu diuruskan...sekarang pun ada~ tapi aku gatal2 online blog jugak...nak mengarang just nak bagi tahu semua orang yang kita dah masuk bulan Julai bagi tahun ni 2011~~ wOW cepat benar masa berlalu...aku merasakan baru sahaja memulakan semester ni tapi rupa2nya dah hampir 1 bulan lebih pun aku dah masuk kelas semua... ok sekarang pun nak siapkan assigment aku~~ subjek CRITICAL THINKING ~~ so memang aku pun jadi kritikal saat ni ..alamat tidur lewat menyiapkan keje~~esok kena submit!!! bayangkan my lec dah bagi task ni minggu lepas lagi...(saya bukan pemalas tapi ada sebab tertentu juga tidak dapat siap dengan awl~~)tapi baru nak buat walaupun esok dah nak kena hantar~ kenapa??? bukan malas...baru benar2 dapat idea... thnkx bagi yang sumbangkan idea.. (^_^) esok 1 kelas je~~ just nak hantar assgment ni la and lec dah bagi thu awal2 akan menyusul task yg lebih mencabar... (padahal task sekarang buat biodata je pun tapi dengan cara yang critical n creative) cm ne tu...?? sekarang la aku nak membuatnya..doakan aku dapat buat yang terbaik~~ so hari ini 1 Julai 2011 bersamaan dengan 29 Rejab 1432 M ingat tu~~mood serabut + tekanan dengan subjek nie... layan je~~


4 comments:

MiYOKO SuKi said...

rindu masa belajar dolu2...

sama je kite...slalu wat assign last minute....

enjoy ur study time... ;)

best!!

sea_lavender said...

miyoko: thnkx hehe~ erm cm tu la kan student berdedikasi kui3x

PUTERI NATASSIA said...

gud luck dear . :)

sea_lavender said...

pu3 : thnkx2 hehe =D