Thursday, 8 December 2011

Wajib TonTon TeruTaMa sedang bercinta

Assalamualaikum semua..kali ini aku sekadar kongsikan video yang aku dapat di you-tube~~ saja selongkar2 gatal sangat hehe =D..tapi wajib ditonton bagi mereka yang sedang bercinta..kesedaran buat diri ini juga jika nak bercinta~..layan..




video


p/s :

  • haa upload video ni sekadar menjadi renungan kita bersama di pagi Khamis ~~ tentang cinta zaman sekarang dan apa yang perlu kita lakukan...
  • hmm lepas entry ''wanita lamar lelaki amalan terpuji'' terus nak berkongsi2 tentang cinta berlandaskan syariat Islam~ ( gatal ke?? tak kot, fitrah manusia punyai rasa cinta )..Bagi tak baca entry tu baca la dlu~~ hehe
  • bukan bermakna aku saja2 letak hukum '' wajib tonton''pada yang sedang bercinta je utk tengok video ini..cuma sebagai ingatan..bagi yang nak dekatkan diri dengan cinta ni harus tonton hehe =D macam aku~~
  • peringatan dan motivasi pagi ini : tidak menyakiti hati orang lain secara sedar mahupun tidak sedar ~ maaf ye teman2 kalau ada yang terasa..aku manusia biasa yang lemah lagi kerdil sentiasa melakukan kesilapan..
  • semalam tak pakai aura biru sepenuhnya kasut je warna biru tapi bersemangat dan yakin apabila bercakap hehe =D wah aura biru benar2 tersangkut dalam diri =) hari ni aura kuning, tapi aku pakai krim nak dekat kuning jadilahkan.. aura ceria akan hadir ^_^ Insya-Allah..

14 comments:

khaifaiz said...

sy sdg asyik bercinta dgn blog ni... heheheheheh

Iffah Afeefah said...

Xgatal wih
fitrah kot
bia je org nk kate pe

Lelaki Ini said...

thanks for sharing :0

CintaZulaikha said...

cinta oh cinta..manisnya kalau dpt dikongsi bersama...windu en hasbennnnn...huhu

ILA HonEyBuNNy said...

renungan untuk kita semua...;-)

Joe_Hans said...

insaf2... ;( huhuhuhh...

L said...

hehe.. kene tonton nieh.=)

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

sea_lavender said...

Khaifaiz: tak abish2 die dgn blog ;p

iffah afeefah : hehe mne la thu kan org nk ngate kte~~

lelaki ini: welcome ^_^

cinta zulaikha : Alhamdulillah..akak da bersuami =) untung la hehe =D

Ila honey bunny :yupz renungan buat smua =)

joe_hans: insaf jgn sekejap sahaja k~ berpnjgn.Insya-Allah krna Allah..

L:harus tu ;p thnkx sharing...

Bulan Syurga Firdaus said...

manusia , kehidupan , fitrah dan agama :)
p/s amin tq ye sea..same goes to u too..

sea_lavender said...

Bulan Syurga Firdaus : benar2 ~~ apa2 pn yakin krn Dia.. =)
welcome ^_^

ahsfantasy24 said...

Cinta itu fitrah,
salurkan ke jalan kebenaran :)

Latest Post:
Kalau Tuhan Pisahkan Kita, Awak Marah Tuhan?

khair said...

best la video ni (rse cm nga brcinta plak)...ish3,insaf2...>.<

Abg Stalker said...

:) abg sdg berkwn dgn seorg ustazah dlm realiti show ustazah pilihan.kami x bercinta pun,sbb diharap cinta tu selepas kwin..cuma perasaan saling menyukai.fitrah la kn cinta pd manusia.ada la timbul bunga2 cinta tu.hehe

sea_lavender said...

ahsfatasy24: benar2 sye setuju.. jadi tak salah..jnji tdk memlebih batas syariat~

khair: btul2 nice perkomgsian..
erm, xpe2 sye fhm ;p bercinta biar dgn batas syariat Allah..

ang stalker:yeke? wah.. Alhamdulillah
Insya-Allah ..moga2 berkekalan ke akhr hayat.. Allah Pengatur yg terbaik buat kte~