Wednesday 15 September 2010

ToLonG LaH...

aku dah mula geram..aku juga punyai perasaan..tak payah la nak post2 status d fb mcm tu..mmg la aku sendiri tak tahu nak ditujukan pd siapa ...tapi aku sedar la..baiklah lepas ni aku dah malas nak ambil kisah mahupun pe2 lagi~~jangan tanya kenapa~~aku sekadar bertanya tentang diri aku yang tak disukai..aku yang nk dgr..bukan nak emo2 pun..tapi sikap tu tolong la lebih berhikmah...aku sedar mmg tak baik dan lemah dan tak sehebat teman2 anda yang lain..tapi tak payah la sampai nk post2 d fb..jangan la sampai jadi seperti sebelum nie..aku sememangnya tak penting buat diri anda namun aku menghargai sebagai teman..mungkin kamu tidak sebegitu...huhu lagi2 d bulan yang mulia ni malas la nak cari gaduh2 dengan sesiapa..dah minte maaf pd semua..hak anda semua la nk memaafkan atau tidak..walaupun aku kate d sini ikhlas ble minte maaf... org akn kate..mne leh bg th semua orang..ye....tu mmg benar, keikhlasan tak dapat dilihat dgn mata kasar..tapi tolonglah memahami...tgk tu pg2 6 Syawal aku dah wat luahan rase plak huhu...aku ingat komen anda tentang diri ini~

''sikap terlalu fikir bende remeh dan tak ske terima pendapat org dan nasihat..tapi aku nak dengar nasihat aku ...''

''itulah anda..berserah je semua..berlambak je gurl tak macam aku..asal nak ikut macam aku gak''


mekaseh byk2..saya terima dgn hati terbuka dan saya tak pernah terdetik nk marah langsung.. lagipun saya yang tanya pd anda.. lg 1 saya tak pernah nak pakse org ikut pe yang saya kata or anything... makluman pd anda k...

ni la luahan aku d pagi raye no more sdey2 ye miss waniey..be yurself... ye saya mengakui diri seorang yg sensitif tapi dalam soal nie npe plak~~dah saya yg tye kan...sob4x~~

No comments: