Tuesday 7 September 2010

MoCk MeETiNg





Alhamdulillah baru2 ni sume bdk2 kelas kena wat mock meeting by group...sume org cube buat yg terbaik krna ni la sebahagian drpd markah final kteorg...group aku xde lah prepare sgt...tapi Alhamdulillah...bgus btul sume dpt memberi komitmen yg terbaik..Harap2 markah yg dapat, blh la membantu markah final kte sume nti... hidup MOOKIES COMPANY SDN BHD.. group aku terdiri daripada aizat.rashid,araaf,wanie dan aku sndiri...dalam ni aku pegang jwatan agk besar vice president huhu memberi penjelasan kpd president apabila dtye tntang keje yg telah diamanahkan...hehe~~ ble ckp2 b.i ni bese la Syazwani Mohamad... hentam je la hehe...janji org fhm dgn penjelasan aku...pe2 mekaseh kpd sume kerana memberi kerjasama... skg kte perlu bersedia menyelesaikan misi ke-2 kte plak mock interview by individual...huhu all the best sume..jgn lupe ngn written report kte plak ye...





aku sebelum masuk ke bilik mesyuarat ...hehe =)




bakal CEO2 yg berjaya~~

No comments: