Saturday 25 September 2010

KuAtKan Diri dan TiNgkaTkan UsahaKu

kata-kata2 ni la perangsang aku saat ini...pagi tadi ayah kol aku...aku pun bagi tahu tentang keputusan test QMT aku yang sangat teruk...ayah benar2 marah dan kecewa sekali..memang salah aku sebenarnya...persiapan di saat2 akhir dan ni la hasilnya..Maaf mak dan ayah wani kecewakan untuk test kali ni..tapi wani akan berusaha untuk final sem ni.. wani akan kuatkan diri dan tingkatkan usaha untuk menjadi yang terbaik..doa mak dan ayah wani harapkan untuk keberkatan wani di sini...Insya-Allah..wani akan kurangkan perkara2 yang tidak mendatangkan faedah spt fb n pe2 lagi la..tanggal 4 oktober 2010 ni wani akan deactivekan semua...dan fokus kan untuk final exam yang akan bermula pada 25 oktober 2010- 14 november 2010...

No comments: