Thursday 23 September 2010

TeRusKan UsaHa

hari ni aku tak tahu la pe nak jadi..keputusan test QMT aku dah kuar...huhu~~~sgt la teruk...aku agak malu... tapi aku tahu ini adalah kerana usaha aku sendiri yang agak kurang...disebabkan masa yg terlalu sibuk dan aku yg masih tidak pandai menguruskan masa ...huhu wani berubah la.. dan teruskan usahamu...untuk yang terbaik d final exam sem 3 ni... Insya-Allah...nak dijadikan cite hari ni plak de macam2 perkara memalukan aku ...uhuk3x~~ pagi ni pergi library nak uruskan kerja pe2 yang patut jadi aku perlu guna pc ...tengah2 wat ade la plak nak guna bahan buku2 sikit... just ambik je la...then dalam masa sama aku kata dalam hati... ''Ah baik pinjam je buku2 ni''..ok la..lepas tu tiba2 tengok jam dah pukul 10 pagi dah nak bergegas plak masuk kelas.. terus pergi kaunter bagi kad pc yang aku guna dan ambik kad matrik ... lepas tu aku terus keluar dengan kelam kabutnya... sampai pintu library yg de ''sense'' tu...tibe2 terbunyi plak....'''''tettttt'''''....huhu sume orang tengok aku...malu betul aku dibuatnya...ye la pe budak ni nak curi plak pagi2 dari library...sabar je la aku bila pegawai library panggil aku plak~~''adik nak bawa keluar ape tu??''huhu~~ tengok2 buku yang aku nak pinjam tadi....aku terbawa keluar sekali...Ya Allah punya la tak sedar dah sibuk nak bergegas ke kelas sangat...~huhu..ni benar2 bagi peringatan pada aku agar lebih bersikap tenang... pe2 pun dua pengajaran buat diri aku kali ni ye la... ''wani tolong berusaha daripada awal dan bukan di saat2 akhir..lebih tenangkan diri dalam segala hal..'' Insya-Allah...

No comments: