Monday 13 September 2010

♥ Aidilfitri 2010 ♥

Hmm dah beberapa hari aku tglkan blog aku nie~~huhu rindu la plak sampaikan tak sempat pn wish raye~~ok la..dah tajuk post aku kali nie pn Aidilfitri 2010..so dah pasti pe aku nak cite ni pun soal raye je la kan...hehe ..dgn ini sye Syazwani Mohamad ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada seluruh umat Islam... Maaf zahir & batin.. segala kesilapan aku dan seluruh kerabat kaum keluarga Hj. Mohamad b. Abd Rahman.. walaupun di blog lambat wish tapi d fb sblm raye dah post salam lebaran nie..then aku pun dah tag dalam 50 orang kwn2 d fb..yg tak tertag maaf la ye..lagipun editing aku tak elok pn..huhu



...ni la pic yg aku edit n tag pd kwn2 d fb...

ok la raye nie..meriah jge..walaupun persiapan aku hanya ala kadar...cam ne tak kate ala kadar..sume di uruskan oleh kakak2 aku dan mak tersayang..aku balik2 je dr pilah sume dh de..tgu akak2 balik tunjuk tudung je pilihan dieorang pada aku,aku mule2 rsau la gak.. yela pe la dbelikan mereka..mne la thu bukan taste aku...(bukan aku demand k nk gak cantik2 d pagi raye...huhu setahun sekali je pn)ngegee..pe2 pun aku sgt2x ske pilihan mereka ..mekaseh my beloved sisters~Along n Angah n my beloved mum....dari atas hingga bawah pilihan mereka..hehe



ni la kasut pilihan mereka..ske2x =)

persiapan rumah n biskut2 raye bese je..coz sembahyang raya pun dkt surau IPD ni jew..then lps tu br balik umah tok aku d bukit mertajam..pe2 pn teruja gak tahun nie coz ingt kan makan biskut2 raye tunjuk2 je akhirnya terhasil gak biskut raye 'rara melon cornflakes' sedap kan nme tu.ciptaan kteorg 3 beradik hehehe (lagi2 ble keje tangan akak aku no-2 tu lebih..coz tu de selit2 gak nme die rara )sedap3x..bape balang utk letak pd ari rye pun dah nk abis sebelum raye ke-3~~hehe



rara melon cornflakes

ok la tak nak cite byk2 la raye2 ni. hari ni pun dah msuk 5 Syawal so manfaatkan raya thun nie sebaik mungkin bg merapatkan lagi ukhuwah sesama kte..Insya-Allah umur panjang kte dah ketemu pd Ramadhan serta Syawal akan datang..So aku pn nk letak pic2 raye..cume pic parentz aku je xde lagi coz dalam kamera huhu~~akak aku plak tak bawa balik USB kamera...so pic2 kteorg je ade.pe2 pn pic parents aku msti ade gak dalam blog KEBAHAGIAAN PENUH KEHARUMAN ini...Hehehe~~meriah gak raye ni coz kteorg 3 beradik sedodon..ngegege..raye ke-3 plak my parentz buat makan2 tapi jemput tak ramai pun bese2 je..mekaseh kwn2 yg hadir..maaf ye pic2 anda pun tak dpt d upload lg yew...hehehe...aku ske pilihan warna2 baju raye aku tahun nie~turqoise,kuning dan pink~~



1 st day raya~


2nd day raya~


3rd day raya~



me,Along dan Angah~

No comments: