Wednesday 22 September 2010

MaSiH SihaT..ALhamDuliLah...terima kasih semua

aku lepas balik2 kuala pilah nie..terus la rase tak larat sume..ye la dah 2 minggu cuti...macam2 la perasaan nie...huhu~~dr hari isnin sampai hari ini rabu..aku sgt2 letih ...lagi2 aku join ngn budak2 kelas -Karnival Usahawan Muda ....so hari2 kena plak tolong jge booth...tapi nasib ade gak shif nk duty..so xdela rse beban sangat...mcm2 plak booth aku tu jual huhu..so banyak juge la keje kena uruskan~jual rojak,jagung dan baju2 t-shirt .. 2,3 malam ni plak aku tak larat sangat...ntah tak thu la npe..tidur pun salu je ber'sweater..nak kate terlalu letih jge booth tak juge..sampai kan smlm panas teruk badan aku...huhu tidur pun awal...abis kelas mlm balik mandi,solat sume terus terlena.. Alhamdulillah pagi td ak dah ok..terus kol ayah n mak ..coz aku risau la badan sakit2 huhu..n tak larat sgt...then pe lagi kena plak mak dan ayah bg ceramah, lagi2 mak n ayah dh kenal ank mereka sorg ni bab makan mls sume n tak on time so mmg jadi g ni la~~ so pesanan mak dan ayah berulang kali '' tolong minum air masak byk2 dan makan tu ikut mse...jgn la terlalu bz tak makan...org kt sini risau la.. mekaseh mak dan ayah..wani syg mak dan ayah..mmuah3x.. kpd akak2 aku plak mekaseh juge krna risau pd adikmu nie sorg...kamoo la kakak2 aku yg terbaik... syg kamoo sume jge...pesanan~sila makan nasi sekurg-kurangnya 1 hari sekali sampai abis ok...miz u all =) k la dah tak larat aku nk coret2 dh..coz nk ikutkan byk je keje kena aku selesaikan...cume ni pun curi2 mse nk tulis blog .. dah line wireless laju sgt hehe...

No comments: