Wednesday, 8 December 2010

WaLaUPuN



Salam Maal Hijrah 1432~ tajuk aku kali ni adalah walaupun...sebenarnya tak de pela sgt..cuma nak bagi tahu walaupun hari nie dah masuk 2 Muharam 1432 H aku sempat gak nk ucapkan kepada sesiapa yg membaca blog 'KEBAHAGIAAN PENUH KEHARUMAN' ni...hehe... Salam Maal Hijrah semua (^__^).... walaupun juga ianya agak terlewat 1 hari tak bermakna aku ni tak mengingati akan tanggal 1 Muharam 1432 H ni yang merupakan tahun baru dan lembaran baru bagi setiap diri umat Islam... Alhamdulillah..aku masih mengingati tanggal 1 Muharam dlm hidup aku...thnkx buat kwn2 yg mnyampaikan ucapan Salam Maal Hijrah buat diri ini...

aku terdetik dgn msg nie..thnkx kepada yg memberi..

Ya Allah, di tahun baru yang berbahagia ini..Engkau muliakan dan sayangi penerima ucapan ini, berkati keluarganya,sihatkan tubuh badannya,limpahkan rezekinya,jauhkan drpd fitnah, penganiayaan & penghinaan..suburkan benih keimanan dgn penuh rasa kasih sayang serta taqwa dan tanpa alasan..makbulkan cita2nya yang murni...Amin...

p/s:

~ walaupun msg nie org akan kate ni hanya sekadar msg forward...aku benar2 menghargainya.. kerana doa seorang kwn kpd temannya..terima kasih...
~aku juga ade forward kan msg ni kpd teman2 aku yang lain jugak...
~bagi doa seorang teman juga perlu dan bermakna buat diri kte sebenarnya...
~ok la tak perlu aku berbicara lama walaupun aku dalam keadaan rajin utk m'garang...hehe
~esok aku akn berangkat ke KL..doakan perjalanan aku agr selamat sampai... Insya-Allah..


Blogger Templates

2 comments:

HonEyBuNNy said...

take care......salam maal hijrah...

sea_lavender said...

thnkx ...tke cre 2...
salam maal hjrah~