Wednesday 8 December 2010

PaRt 2 KuRsuS PenGuRuSaN OrGaNiSaSi

Salam readers...ok tak nak berbicara panjang...aku nak teruskan post part 2 perjalanan kursus dan kesudahannya.... layan~~


ni salah seorang mpp yang dapat award anugerah mpp poyo dan ape ntah lagi 1
pe2 pn sume tu hanya a.k.a perasan...mcm aku la dpt gak huhu...
terima je la org menilaikan...
hadiahnya sebiji buah epal hijau ~~hehe aku pn tak makan lagi.




bergaya dgn aksi msg2 malam anugerah bintang mpp popular
hehe (^_^)~~sye relax je huhu...

HARI KETIGA ( LAST DAY)



Ok2 ni last day~~aku sempat bergambar dgn ratu hot mpp nie
merangkap jugak partner bilik aku d hotel nie...
nama die fatin syazwanie (mmg terbaik la che ten nie.. i like her )


lpas tu aku breakfast ngn kwn2 len~
ummi dan farisya..




sebelum berangkat pulang kami sempat
mengambil gambar sbagai kenangan
d kursus nie...(hehe ayat nak skema)
sje la pic nie penuh bermakna ....
membuktikan keunggulan kami bersatu dan bersma
lagi2 pic aku kan hehe (nak perasan sebentar)



group ASK ME AGAIN sempat juga nk bergambar...
walaupun sume org dh sibuk2 nk kuar angkat barang sume...hehe
pe2 pn thnkx a lot sume ats kerjasama~azam(YDP),ummi,man~~



dah sampai luar hotel pn..
sibuk2 angkat brg2 nk berangkat pulang...
nasib pak cik van dtg bw brg2 yg mne nk menumpang utk ke bus...
include me...ye la byk plak brg2 pergi ckit je..
aku pn tak faham..




sebelum pulang smpat gak la wat lawatan ckit2...
destinasi pertama pantai batu burok,terengganu...
dkt je ngn umah tok aku hehe..




sempat gak mereka bergambar dgn hasil ukiran d pasir hehe...
MPP UITM N9~~ terbaik la...
haa kt pntai jgn kate pe la byk je pic2 diambil tak yah la letak...
nti entry ni gak penuh ngn pic2 aku plak hehe
then lepas tu kteorg g Pasar Payang beli pe2 yg ptut...
aku lps dah follow lec aku tu g Tasik Kenyir...
yang len smpat singgah Masjid Kristal sebelum pulang ke UITM N9..
Alhamdulillah..sume aku dah pernah pergi coz my mother village is Terengganu..



haa...korg mesti tertye 2 kan npe tibe2 pic cm org baru nk check in la plak...
coz tadi dh check out sume...nak jadi cite lec merangkap penasihat mpp kteorg de urusan lg d terengganu...then die tye sape2 yg blh teman...ramai tak boleh coz de komitmen...
aku plak tak de so ikut n teman je la die..
akhrnya kteorg bermlm d LAKE KENYIR RESORT & SPA 1 malam...
esoknya paginya berangkat pulang ke uitm~~


ni la penasihat MPP ~~miss Aishah...
so sweet n lemah lembut orgnya...
sape nk tackle cntct2 sye ye hehe...
maaf la pic nie agk gelap kamera masalah ckit~~



aku bukan la photogrpher yg popular sume tu k...
jadi aku ambik je pic2 view yg aku rasekan cantik dan indah ~~layan la...




ni la buktinya keindahan cipta-Nya buat kte sume..
so bersyukur dan hargai la...
(nak jadi cite ari ni masuk paper Metro~~Tasik Kenyir dicemari bakteria e-coli)
jadi renungan la kan pe telah yg kte lakukan~~

p/s : ok2 setakat ni je entry KuRsuS PenGuRuSaN OrGaNiSaSi buat mereka yg ikuti part 1 la...hehe

Blogger Templates

No comments: