Tuesday 1 June 2010

CuKuP 4 BuLaN UsiA bLoG

hari ni usia blog aku menjangkau 4 bulan...haha cm xcaye je ...drpd nk men2 je tulis blog ni akhirnye smpai kini...hehe ...mknenye aku ske m'garang n melayan perasaan haha...mlm ni jgk nk cite luahan rse...hehe sje nk share...bkn la pe...ble dh aku kebosanan n aku rse ptut meluahkan rse aku rse luahkan je la so di sini je la...huhu .... aku rupenye d minati haha...=D cm lawak je ble dgr... cite bermula begini...jeng3x...haha aku knl die dlm maya je pn... since aku lps pmr... ntah la die silap no. then kawan smpai skg, ni bkn bermkne aku jenis yg senang layan2 org ni coz die agk bek..so aku selesa kwan dgn die...bru2 ni die cite de msalah then ak dgr je la.. rupe2nye msalah tue ade kaitan dgn aku dan die...huhu ak xsangka la plak...hmm.. maafla kamoo pn, sudah berpnye...so xkn m'ggu perhubungan kamoo.. dah sye pn x anggap lebih drpd persahabatan kte.. yg pnting kamoo bahagia dan abis kan stdy kamoo nun jauh dr Malaysia.. Yg pnting kawin nanti jgn lupe jemput sye ye awk..hehe... k la dh mrepek ni.. nk tidur hehe nitez sume.. =)

No comments: