Sunday 13 June 2010

Alhamdulillah

Pada 10 june 2010,result bg sem 2 kuar..huhu ak pnye la takut..smpai countdown mse nk tgk result pn tapi tgk2 still tak boleh gak nk msuk web student portal huhu...mlm tue kwn aku si izzat syamil kol la bg thu die pnye result aku pn dgr la..nasihat la pe2 yg ptut last2 die letak g 2 je la..ye la aku ni kan kuat membebel pd die..erm, pe2 pn ape yg kte dpt adalah usaha kte...aku rse bersalah gak kat die.. coz kteorg dkt2 exam study sme tpi xdpt result yg bgus pn..aku sndiri lg la... truk btul.. jatuh btul pointer aku sem nie drpda sem lps... tpi akui sume ni adalah salah aku sndri coz dpt carry marks yg rendah dan terlalu bz dgn aktiviti2 len..ini menunjukkan aku msih tak mampu utk memegang 2 tanggungjwb dgn sebaik mungkin... aku masih tidak mampu!!! huhu xpe la.. pe2 pn ni la life universiti... klu nk jd yg terbaik kena la mampu memegang tanggjwb belajar dgn keputusan cemerlang dan aktiviti2 len dgn pimpinan yg bgus... it's ok waniey....next sem ko kena tingkatkan lagi usaha kurgkan la yg mne ptut~ bak kate melodi kurangkan kontroversi dan tingkatkan prestasi...aku siap pesan pd kwn2 aku yg still maintain dengan DL suh aku pastikan aku DL gak next sem hahaha...thnkz Syazwani Mohamad Nazri dan Syarifah Nabila Athirah....ingt next sem bljar sme2 k... kamoo berdua berjye maintain keputusan yg terbaik...aku juga mahu sebegitu..... Insya-Allah.... Amin...Syazwani Mohamad msti mampu lakukan yg terbaik.... =) ...pe2 pn aku msih syukur dgn result aku..walaupn itu bukan yg aku mahukan...

No comments: