Tuesday, 4 October 2011

MuncuL KemBaLi

Assalamualaikum semua... apa khabar smua? rindu aku tak ?? ngee~~ perasan je lebih huhu... erm Alhamdulillah tepat jam 12 tghari tadi aku telah selesai berjuang dalam menjawab kertas soalan terakhir bagi semester ini... Nak kata boleh jawab ke tak no komen la... tapi apa2 pun, Alhamdulillah aku tetap jawab semuanya tak suka la tinggal2 nie~~... =_= sekarang ni aku sorang2 kat kolej dalam bilik nie~~ sangat tertekan..ntah aku pun tak faham apa yang sebenar perasaan menguasai diri... sedangkan exam dah berlalu dah cuba terbaik...sekarang hanya bertawakal... Insya-Allah mohon agar dapat hasil yang terbaik juga... lepas solat zohor tadi aku tiba menangis teresak2 tak tahu npa..aku capai mashaf biru aku dan membacanya...tenang jiwa... Alhamdulillah kesedihan aku terubat..lepas tu terus kol my mum bertambah kurang rasa sedih...aku sendiri tak faham dengan jiwa aku kini... Ya Allah mohon kekuatan buat diri hamba-Mu yang lemah ini ='( tika saat ini pun sebenar masih mengalirkan air mata~~~~~~~~~nak balik rumah huhu... tunggu esok pulang ke rumah kakandaku...kekuatan bertambah bila terbaca artikel ni : ''Sekilas Menghayati kehidupan '' dan ''Masihkah ada harapan?''

* mood mengarang panjang2 belum hadir~~
*doakan aku tenang =_=
*kongsikan bahan bacaan yang dapat tingkatkan kekuatan diri bersama (^^,)
*fb diaktikan semula...
*malam ni keseorangan semua orang dah balik huhu =(

4 comments:

ShahzCudin said...

semoga diberi ketenangan da kekuatan diri..amiin..

sea_lavender said...

Syukran jazakallah... Amin..

EpoLღKekunangpelangi said...

insyaAllah.. janji dah usaha, yang lain berserah saja. Cayok2. :)

sea_lavender said...

epol kekunangpelangi : Insya-Allah... stuju2...doa2 hsilnya yg terbaik dari-Nya... =)