Tuesday 3 August 2010

SumBeR kEtenAnGan



Hargai Setiap Detik Kehidupan

hari ni aku sgt letih namun kekuatan dan kegagahan diri nie membuatkan aku tetap bersemangat.. namun msih tetap mengadu pd kwn2 tentang keletihan aku ini.. mekaseh2 pd kwn2 yg dgr keluhan diri ini.. pe2 pn aku hari ni menemui sumber kekuatan aku ..sgt2 ske dan hepie =) spnjg mgu nie d ptar (library uitm n9 de mengadakan minggu mesra pelanggan -MPP so macam2 aktiviti2 d jalankan.. dah tadi aku g ptar nk uruskan outline bel 311 aku pe lagi sambil menyelam minum air hehe.. tgk2 la pe yg leh wat...tapi mase tak menginzinkan krna kelas aku dah pn nk bermula waktu tu.. wat keje pn tergesa2 huhu..kat luar ptar de jualan buku2 so aku tgk2 la...hehe ske sgt2 ble bacaan2 yg aku minat de jual hehe =) pe lagi trus beli siap dapat diskaun lg..n bodek2 nk murah...berjaya kot.. ye la kate bdk busness huhu~~ buku yg aku beli untuk memotivasikan diri ni=) selama ni pn buku2 cm ni la sumber ketenangan aku setelah keluarga dan kwn2...ble free aku nk abiskn bacaan baru aku beli nie...hehe ske3x=) buku yg aku beli ''Diari Sufi''dan ''Hargai Setiap Detik Kehidupan''... tertarik dgn sinopsisnya...



Diari Sufi

No comments: