Saturday 7 August 2010

BiLa AkU MeNjAdi RaJin

hehe ske nak post title ni...yela bila syazwani jadi rajin sume keje jalan huhu~~ erm nak jadi cite smlam lagi aku dah jadi rajin...tapi ble aku dh kuar alamat tak jalan la keje2 aku huhu...
erm smlam lps abis kelas aku berazam la nk kemas bilik dgn sume brg2 aku la... tapi tergendala ble aku tertdur plak ptg tu...huhu geram btul blh plak tidur...buang mse btul...aim malam la plak nk wat sume tu...tgk2 bdk umah aku plak ajak kuar g pasar malam...kate mereka mpp kena la rse berebut2 bas ni sume...huhu aku pun ble dkate cm tu dan dlm mse sme mmg nk kuar,pe lagi join je la dieorg...yela agak lme dah terperap di pilah nie...ble kuar turun melang uruskan keje2 d sne jew pun...huhu...tertangguh la lagi kejew aku..sebelum nk g tu aku de minte tlong sorg bdk melang ni suh survey2 tiket raya kt seremban ,then bg gak la duit pd die klu de suh die beli trus..senang la ckit...malam tu balik pun dah lewat..pastu makan2 lagi... dah ambik mase..lps tu kate de perjumpaan blok plak..kena la trun plak..erm tgu pnye tgu xde org lagi.. tiba2 aku trime sms drpd YDP suh wat memo...huhu geram gak la keje last2 minute..tpi dah tanggjwab aku jalankan jge dgn penuh amanah... Alhamdulillah sume selesai walaupn lewat malam... tapi masih tertangguh aim aku nak kemas2 sume ni...pagi uruskan keje tampal-menampal memo bersme seorg biro..ok la cpt jugak selesai.. petang plak jmpe dgn dua pupu aku~~miss ryna.. makan lunch yg agak lewat bersme... hehe then bersembang agak lama serta lepak d bilik aku yg masih bersepah..slps tu pergi membantu puteri hani dan jannah dalam selesai kan stdnt yg terlibat dgn memo yg aku tampalkan...nk ikutkan aku pn nk join gak majlis tu ble aku fikir mcm2 tak terlaksana aku batal kan je la hasrat tu... cm best kot join Majlis Pelancaran Bulan Kemerdekaan ke-53 Peringkat N9 d Senawang... yela cam hebat je bunyi... aku pn tak jadi nk g coz tgk terlalu ramai plak yg join..mule2 ingtkan 80 jew...tapi dah lebih pn..so msg2 kena berhimpit dalam bus..kesian plak tgk~~so tak g la pun...pe lagi azam dan semangat nk kemas bilik ni berkobar2..hehe balik je setelah uruskan stdnt terus mandi dan basuh baju...dan kemas- mengemas...hehe ske sgt2 krna bilik aku telah bersih,kemas dan sgala barang2 aku telah tersusun...dan ni la hasilnya~~~bangga aku ble menjadi rajin..tapi sebenar mmg rajin je cuma bila bz akan menyebabkan brg2 pn bersepah huhu~~

agak tersusun drpd sblum nye =)


~keje aku 24 hour di meja stdy~




sgt seronok ble bakul baju aku dah xde baju hehe =D

~tempat rehat dan study aku~



~Katil aku yg empuk setelah kemas~



~tersusun sgt2 ske (^_^)~

No comments: