Tuesday 27 July 2010

KeBiNgUNgAN + KeBLuRAn

huhu esei bel 311 aku nie memeningkan aku je ~~~ erm dah blur aku fikir pe isi nak wat lagi ni~tajuk~state effects of corruption in an developing like Malaysia, India,Indonesia or Vietnam.. Choose one country??? aku pilih la Indonesia... tpi nk elaborate ape pn dah tak thu huhu~~ni aku nk wat keje copy n paste... tpi cam rugi je~~ dah edit2 pun.. tak best langsung aku bace esei~~ dah la ramai plak kwn yg aku tye nk idea la konon~ tpi msg2 pn blur je dgn tajuk aku bg thu dieorg...sesiapa yg rse telah membantu aku terima kasih la yew~~ k la nk teruskan usaha aku untuk menghabiskan esei yg pe2 je nie huhuhu~~tgu coretan dari aku lg,ble aku de mood nk bercite lg ~~~ ni coz dah terlalu kebingungan + kebluran~~ye la ble tulis blog ni salu de je ilham akn muncul selepas tue hehehe =)

No comments: