Saturday 24 July 2010

ALhamDuLiLLAH.....SeMakin Sihat

hampir 16 hari tak post d blog aku nie huhu~rindu sme dgn ''Kebahagiaan Penuh Keharuman'' yela aku perlukan keharuman itu sepanjang mse bagi membahagia kan diri aku ini... huhu namun disebabkan mase dan keadaan tidak mengizinkan aku....dgn tidak shat dan bz nye~~~tak dapat la nk post pe2 sebelum nie huhu... akhir2 ni cam2 berlaku!! erm yang paling aku ingat ape lg apabila diri aku dilanda demam hampir seminggu~~


Ya Allah dugaan waktu tu hanya Allah sahaja yg thu~~aku benar2 weak..ye la tak larat sgt terpkse gagahkan diri ni juga.. Mekaseh byk2 buat keluargaku tercinta krna hari2 menghubungi aku ketika demam utk bertye kan keadaan aku... luv u all so much~mak,ayah,k.long ngan k.ngah... anak dan adik mu kini semakin sihat cuma masih batuk dan selesema~~ hehe tidak lupa juga kwn2 rumah,kls dan yg len2 mekaseh jge byk membntu, menasihat dan mendoakn aku ni agr cpt sembuh~~ =) sgt hargai anda sume ('',) nak jadikan cite demam aku ni sampai aku bleh dpat mc 2 hari dgn kena kuarantin lagi huhu tpi aku tak pergi pn bilik tue coz nk g tgk pej kolej telah tutup... waktu tu pn aku dah tak larat..trus balik umah makan ubat dan rehatkan diri~~ 2 hari berturut2 aku pergi klinik uitm ambik ubat.. suhu meningkat trus dpt mc ..1st pergi dr. nk bg tpi aku kate xpe la tgl 1 kls je lg ari tu...(haaa berlagak sgt esk nye bertambah truk)padan muka huhuhu... erm yg jadi lucu n lawak ari tu salah msuk kls plak coz silap jadual kate kls 2-4 ptg tgk2 kls 4-6 ptg.. malu la gak tapi wat relax je la dh xshat bg thu lec hehe nasib bek ngn lec tue klu tak die suh dtg len la plak...dh tak larat sgt ari tu~~ lg 1 kwn aku yg nme same n duk sebelah aku dlm kls pun demam jge...tpi die 2,3 hari sebelum aku...kteorg sme2 la g klinik, salah msuk kls, kena kuarantin, dpt mc 2 hari hehehe~~so org kate kteorg kembar n merancang plak~sedangkan semua nie telah tertulis.. Sebagai hamba-Nya aku redha.. menerimanya.. Kekuatan untuk aku juga dr-Nya.. =) sgala kesakitan membuatkan aku lebih menghargai diri~~lps ni mkn byk2, jge diri, minum air masak byk2 (sume pesanan2 org tersyg pd aku ) terima kasih buat sume.... setakat ni sahaja la coretan aku...ingin tunaikan kewajipan solat zohor ~~~disebabkan dah semakin sihat,harap kefokusan aku dlm belajar serta assgment2 yg bertimbun harap dapat diselesaikan dgn lancar...Insya-Allah .... kuatkan aku
Ya Allah (^_^)

No comments: