Wednesday, 23 January 2013

Ingatan dan akhirnya ~~

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah hari ni sea_lavender sekadar kongsikan satu ingatan dan satu pengakhiran hee : D apa tu?? tak nak coret banyak2 renungankan pic kata-kata yang bagi ingatan ni dan pic akhirnya tu :p  Zzzzz...



terbaca kata-kata ini memberi ingatan untuk diri untuk sentiasa yakin dan percaya atas apa kurniaan Allah yang kini miliki dan bakal miliki. In Shaa Allah.. Jika kita sematkan keyakinan pada Allah segalanya Allah berikan yang terbaik buat kita =) Allah Maha Penyayang =')
kata-kata ini bukan hanya sekadar persoalan tentang jodoh malah dengan siapa kita berkawan. bersahabat mahupun berteman dalam meneruskan kehidupan kita. =)



"akhirnya" Yahoooo.... haaa ni la pic jadual peperiksaan bila dah abis hari tu.. abis sume di pangkah tarikh-tarikhnya....Alhamdulillah 19 Januari 2013 sea_lavender dah selesai final exams bagi semester ini =)
sekarang masa untuk berdoa dan tawakal. Moga Allah berikan yang terbaik atas usaha yang dibuat.
 In Shaa Allah...


p/s :
  • sekadar coretan melalui gambar. moga ianya menjadi ingatan pada diri kita semua dan yakin kepada Allah =) manfaatkan ye teman2 ~~ haaa Salam Maulidur Rasul  awal2 daripada sea_lavender untuk esok. Teman2, banyakkan berselawat dan ayuh kita tingkatkan kehidupan kita dengan sunnah baginda =') Jadikan baginda idola kita, moga kita diberi syafaat di akhirat sana. In Shaa Allah..
  • hari ini sea_lavender akan bertolak ke Bagan Datoh pada jam 1345 ni untuk menyertai program OPKIM bawah anjuran UiTM (KEFAJAR) bermula 23-28 Januari 2013 ni. Doakan segalanya dipermudahkan segalanya. Semalam dah ada taklimat program. Semua peserta dan kena pasang niat "Ya Allah, kami mengikuti program ni untuk membantu masyarakat dan mempelajari sesuatu: In Shaa Allah..sambut Maulidur Rasul kat kampung sana. katanya ada rewang2 ni~ heee masak?? reti ke ni.. ngee  :D
  • ini OPKIM yang ke-2 bagi sea_lavender sepanjang zaman belajar di universiti. Wah dapat family angkat lagi hee :D bertambah la saudara mara dan kenalan ;)
  • ok2 dah nak siap gerak ke UiTM Shah Alam untuk pendaftran jam 1200 ni ~~ Zzzz

10 comments:

diana said...

InsyaAllah...

Siti said...

lega hati bila tgk kata2 tu hehe.smoga dpt result yg bgus nanti ya.

Cik_Shiqah said...

assalamualaikum kak :)

yeahh btul tuh! Allah akn sentiasa beri yg terbaik wt hambaNya jika hambaNya itu sentiasa mltkkan Allah dlm hatinya dn taat akn printah Allah dn tggalkan lrgnnya.

gudluck utk result final. insyaAllah kejayaan akn dtg utk mereka yg berusaha.. :)

Joe_Hans said...

neves tgu result jugak... huuuu

Rara Nasiha said...

Ayat tu mendalam. Mudah-mudahan kita mendapat orang yang seperti itu juga, ada Allah didalam hatinya :)

liyana said...

ayat tu mendalam maknanya..:)

sea_lavender said...

diana: terima kasih :)

siti : Thanks ye.. In Shaa Allah..

cik shiqah : thanks ;) Amin.. In Shaa Allah..

joe_hans: kan? hee kte esok da leh tahu.. nervous~~

rara nasiha : benar ;) In Shaa Allah..

liyana : yupz.. moga kita diberikan yg terbaik oleh Allah..

Lyaa Suriany said...

good sharing babe
at least kite same ingat mengingatkan sesama manusia
tiap org yg baca
dpt pahala

sea_lavender said...

lyaa suriany : Alhamdulillah.. moga bermanfaat ;) In Shaa Allah..

Bulan Syurga Firdausi said...

betul insyaAllah...


datang bawak jemputan kat lavender..