Monday 21 February 2011

TeRbAiK

Assalamualaikum semua...erm hari ni aku saje nak post something kerana ade kesempatan masa dan line pulak tibe2 elok so cayala...hmmm...sebenarnya aku nak luahkan yang sekarang aku telah bebas daripada tanggungjawab yang selama ini banyak mengajar aku dalam mengorak langkah kehidupan sebagai mahasiswa yang berketerampilan...tapi bukan bermakna aku tak kan berketerampilan lagi selepas ini...cuma aku akan lebih fokus ke arah matlamat sebenarnya aku d menara gading~~ aku merasakan ini adalah keputusan terbaik yang telah aku lakukan... pandangan daripada kedua ibu bapa n akak2 aku sangat memberi perangsang utk aku lebih rajin belajar selepas ini..Insya-Allah...jadi aku selepas ini aku mengharapkan segalanya yang terbaik buat diriku ini...dan esok adalah hari mengundi di kampus aku untuk tentukan siapa bakal pemimpin yang menerajui fakulti aku dan juga universiti aku sendiri...aku amat mengharapkan pemimpin yang berwibawa dan mampu mentadbir demi kepentingan dunia dan akhirat... aku sendiri pernah mentadbir organisasi dan merasai bagaimana besarnya tanggungjawab itu.. Alhamdulillah aku mampu lakukankannya walaupun masih ade kekurangan daripada kelemahan diri aku sendiri...aku berbangga dengan diri aku... Aku cuba lakukan yang terbaik... namun tidak mampu untuk menjadi yang sempurna...Hanya Dia Segalanya....


No comments: